چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر افراد دیابتی نتوانند سطح قند خون خود را کنترل کنند، این موضوع می‌تواند جان آن‌ها را به مخاطره بیندازد.

خبرگزاری تسنیم

سرطان دومین عامل اصلی مرگ و میر در جهان است و حدود 9.6 میلیون مرگ را به خود اختصاص می‌دهد؛ برخی از انواع سرطان‌ها در زنان و برخی دیگر در مردان شیوع بیشتری دارد.

خبرگزاری مهر

نهمین کنفرانس جهانی اعضای کنوانسیون کنترل دخانیات (FCTC) به ریاست سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو به مدت یک هفته کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری میزان

نهمین کنفرانس جهانی اعضای کنوانسیون کنترل دخانیات (FCTC) به ریاست سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو به کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نهمین کنفرانس جهانی اعضای کنوانسیون کنترل دخانیات (FCTC) از 17 تا 22 آبان 2021 به ریاست سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو به مدت یک هفته کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: داروی مولنوپیراویر در حال حاضر در چندین شرکت ایرانی سنتز شده و یکی از این شرکت‌ها ادعا کرده که مولکول مولنوپیراویر را توانسته تولید کند و این دارو تنها داروی ضد ویروس اختصاصی برای کووید19 است.

خبرگزاری ایسنا

بیش از 40 کشور جهان متعهد شدند تا انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از صنعت سلامت را کاهش دهند.

وب‌گاه الف

دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 تاکید کرد که افراد بالای 60 سال دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند و گفت: حداقل فاصله زمانی تزریق دز سوم با دز دوم، 28 روز و حداکثر آن 6 ماه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته علمی کشوری کووید 19 تاکید کرد که افراد بالای 60 سال دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند و گفت: حداقل فاصله زمانی تزریق دز سوم با دز دوم، 28 روز و حداکثر آن 6 ماه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر کمیته علمی کشوری کرونا تاکید کرد: بر اساس پروتکل علمی، افراد بالای 60 سال می‌توانند بعد از 28 روز از تزریق دز دوم واکسن کرونا، دز اضافه را تزریق کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا تاکید کرد: بر اساس پروتکل علمی، افراد بالای 60 سال می‌توانند بعد از 28 روز از تزریق دز دوم واکسن کرونا، دز اضافه را تزریق کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت از سال 2019 تاکنون ابتلا به دیابت 16 درصد در دنیا افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا

در حالی که اخیرا رئیس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی از افزایش قیمت سیگار در سه ماهه چهارم سال و در پی اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده سیگار و در نتیجه آن افزایش قاچاق خبر داده بود، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات می‌گوید ایران کمترین مالیات را بر محصولات دخانی دارد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا تاکید کرد: بر اساس پروتکل علمی، افراد بالای 60 سال می‌توانند بعد از 28 روز از تزریق دز دوم واکسن کرونا، دز اضافه را تزریق کنند.