شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست حجاج ایرانی درنشست شورای برنامه ریزی حج گفت: با تلاش و فعالیت کارگزاران و خادمان ضیوف الرحمان تا این مرحله عملیات حج به خوبی پیش رفته است.

خبرگزاری مهر

سرپرست حجاج ایرانی گفت: با تلاش و فعالیت کارگزاران و خادمان ضیوف الرحمان تا این مرحله عملیات حج به خوبی پیش رفته است.

خبرگزاری مهر

سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن اعلام انتقال 78 هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع 1402 را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی‌های این عملیات را توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

ثبت‌نام سفرهای زمینی به عتبات در ایام عرفه آغاز شد؛ متقاضیان می‌توانند تا 26 تیرماه با قیمت دور قبلی این سفرها، در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت عازم کربلا شوند.

خبرگزاری تسنیم

نزدیک 16 ساعت در روز مشغول فعالیت هستند تا روزانه نزدیک 14 هزار پرس، غذا برای زائران خانه خدا طبخ کنند؛ همین حالت سبب شده تا عنوان خادمی زائران خانه خدا، برای افراد فعال در آشپزخانه حج، معنای دیگری داشته باشد.

وب‌گاه الف

ثبت‌نام سفرهای زمینی به عتبات در ایام عرفه آغاز شد و متقاضیان سفر به کربلا می‌توانند تا 26 تیرماه با قیمت دور قبلی این سفرها، در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت عازم کربلا شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ثبت‌نام سفرهای زمینی به عتبات در ایام عرفه آغاز شد.