شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

در دیدار سرپرست حجاج ایرانی با اعضای کاروان جانبازان درباره هزینه‌های سفر حج برای جانبازان گفت‌وگو و به شبهه اعزام رایگان آنها پاسخ داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک زن زائر ایرانی در مکه جان باخت.

خبرگزاری تسنیم

نماینده شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: در حال حاضر روزانه با 18 تا 19 پرواز زائران ایرانی از استان‌های مختلف به عربستان منتقل می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت عنوان شد، نظرسنجی‌ها و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که ارائه خدمات به زائران نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تری دارد.

خبرگزاری مهر

در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت عنوان شد بررسی های انجام شده نشان می دهد که ارائه خدمات به زائران نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تری دارد.

وب‌گاه الف

معاون سازمان حج و زیارت از فوت چهار زائر ایرانی در عربستان بر اثر بیماری تنفسی و قلبی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس ستاد مدینه نیز گفت: از بین چهار زائر ایرانی که تاکنون فوت کردند، یک زائر به نام محمد شیخی فرزند غفور 57 ساله از کاروان شماره 17286 از تهران به علت سکته قلبی در مدینه از دنیا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس عملیات حج 1402 با اشاره به شرایط سنی حجاج ایرانی در حج امسال گفت: متاسفانه تا امروز (21 خرداد) چهار نفر از زائران ایرانی که سابقه بیماری تنفسی و قلبی داشتند در مکه و مدینه فوت کردند که با هماهنگی لازم با خانواده و بازماندگان آنها پیکرشان یا به ایران منتقل می‌شود یا با طی مراحل قانونی و رعایت اصول شرعی در عربستان دفن می‌شوند.