شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: متاسفانه تا امروز (21 خرداد) چهار نفر از زائران ایرانی که سابقه بیماری تنفسی و قلبی داشتند در مکه و مدینه فوت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس عملیات حج 1402 گفت: متاسفانه تا امروز (21 خرداد) چهار زائر ایرانی که سابقه بیماری تنفسی و قلبی داشتند در مکه و مدینه فوت کردند.

خبرگزاری مهر

کاروان جانبازان سرفرازمیهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون کنسولی مجلس و ایرانیان وزارت خارجه روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی بیت الحرام در سال‌جاری را جویا شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد فرودگاه مدینه شدند و از سوی جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مورد استقبال قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

شماری از جانبازان دفاع مقدس از استان‌های مختلف کشورمان امروز وارد مدینه‌النبی (ص)، شهر رسول الله (ص) و زادگاه اباعبدالله‌الحسین (ع) شدند‌.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاروان جانبازان سرفرازمیهن اسلامی صبح امروز با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر امور خارجه دربازدید از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مکه بر فعالیت و بهبود کیفیت خدمت رسانی به حجاج ایرانی بیت الله الحرام تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد فرودگاه مدینه شدند و از سوی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری مورد استقبال قرارگرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر کشور در پاسخ به این سوال که پیش از به نتیجه رسیدن لایحه عفاف و حجاب، مبنای عملکرد برای برخورد با بی‌حجابی چیست؟ گفت: می توان براساس قوانین موجود برخورد شود.