یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان حج و زیارت از به تعویق افتادن زمان ثبت‌نام حج تمتع 1402 خبر داد.

خبرگزاری دانا

در حالی که قرار بود 30 دی‌ماه ثبت‌نام حج تمتع 1402 آغاز شود، سازمان حج و زیارت اعلام کرد که ثبت‌نام زائران حج به زمان دیگری موکول شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان حج و زیارت از به تعویق افتادن زمان ثبت‌نام حج تمتع 1402 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت از به تعویق افتادن زمان ثبت‌نام حج تمتع 1402 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت در خصوص زمان ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به حج تمتع 1402 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه منیبان

سازمان حج و زیارت درباره زمان ثبت نام از متقاضیان تشرف به حج تمتع 1402 اعلام کرد که ثبت نام در کاروان های حج تمتع که قرار بود 30 دی ماه سال جاری انجام شود به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سازمان حج وزیارت پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص زمان ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به حج تمتع 1402 اعلام کرد: به دلیل هم‌زمانی تاریخ اعلام قبلی با برگزاری کنکور سراسری و اعمال محدودیت‌های اینترنتی و همچنین عدم تحقق برخی از شرایط، ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع که قرار بود 30 دی ماه سال جاری انجام شود، به زمان دیگری موکول شد که متعاقبا در این زمینه اطلاع‌رسانی...

وب‌گاه عصر ایران

به دلیل همزمانی تاریخ اعلام قبلی با برگزاری کنکور سراسری و اعمال محدودیت‌های اینترنتی و همچنین عدم تحقق برخی از شرایط، ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع که قرار بود 30 دی سال جاری انجام شود به زمان دیگری موکول شد که متعاقبا در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به سوالات دانشگاهیان در زمینه ثبت نام عتبات عالیات پاسخ داد. این ستاد درباره روند دریافت گذرنامه و خروج از کشور اعلام کرد: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری سازمان نظام وظیفه برای آن دسته از دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند؛ مجوز خروج از کشور را اخذ می‌کند و احتیاجی به مراجعه شخص دانشجو به سازمان...

خبرگزاری مهر

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از فراهم بودن امکان ثبت نام دانشجویان ترم آخر در عتبات دانشگاهیان خبرداد.