یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه حج تمتع 1402 برای اعزام حجاج کشورمان میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مذاکرات بین مقامات حج ایران و عربستان در زمینه حج 1402 انجام شد و توافقات به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم نامه حج تمتع 1402 برای اعزام حجاج کشورمان میان رییس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه حج تمتع 1402 برای اعزام حجاج کشورمان میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ثبت‌نام حج تمتع زائران سعودی آغاز شده و مشمولان می‌توانند هزینه حج را در سه قسط بپردازند که البته باید 20 درصد این هزینه را تا 72 ساعت پس از رزرو واریز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با سفر هیأت ایرانی حج و زیات کشورمان به عربستان، سعودی‌ها ثبت‌نام در حج تمتع 1444 قمری را برای زائران کشورشان آغاز کردند. محدودیت سنی برای تشرف به حج تمتع در سال‌های اخیر براساس اعلام سعودی‌ها، در حج تمتع آینده زائران زیر 12 سال پذیرش نمی‌شوند که این تصمیم عربستان برای ایجاد ظرفیت بیش‌تر برای زائران سالمندی است که در ایام کرونا امکان تشرف...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و همچنین میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، در خصوص اقدام موهن نشریه فرانسوی اظهار داشت: در این ارتباط هم اعلام موضع کردیم و هم اقدامات دیپلماتیک را انجام دادیم لذا بلافاصله سفیر فرانسه در تهران را احضار کردیم. وی ادامه داد: اقدام این نشریه فرانسوی مصداق...

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی طی حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل همچنین مشاور وزیر در امور راهبردی را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیکر پاک یکی از شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس روز یکشنبه (18 دیماه) از سازمان حج و زیارت به سمت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی تشییع و در فضای آن وزارتخانه به خاک سپرده می‌شود.