یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت حج عربستان اولویت حج را به متقاضیانی داده است که هرگز حج را انجام نداده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت حج عربستان همچنین اولویت حج را به متقاضیانی داده است که هرگز حج را انجام نداده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عربستان هزینه و شرایط حج را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

بنا بر اعلام وزارت حج و عمره عربستان، هزینه حج امسال برای "زائران داخل عربستان" از 3984 ریال سعودی (1060 دلار) آغاز می‌شود. گران‌ترین بسته با اسکان زائران در برج‌های شش گانه منا در نزدیکی جمارات تا 11435 ریال قیمت دارد.

وب‌گاه عصر ایران

زنان عربستانی همچنین می‌توانند بدون محرم یا خویشاوند مرد نزدیک در مناسک حج شرکت کنند. عربستان تا کنون مقررات سختگیرانه‌ای در این باره داشته و در گذشته حتی محدودیت سنی برای زنان خارجی که قصد شرکت در حج را داشتند، تعیین کرده بود که بر آن اساس، زنانی که کمتر از 45 سال داشتند بدون محارم نمی‌توانستند در حج تمتع شرکت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» با بیان این که در آستانه ایام‌الله دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، فضای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور جوانمردی از جنس، ایمان، ایثار، مردانگی و فداکاری عطرآگین خواهد شد، گفت: مراسم وداع با این شهید بزرگوار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت ارز مسافرتی به زودی متوقف می‌شود. این کار در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته و به زودی عملیاتی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبه کردیم که ارز سوبسیددار به ما بدهند و یک خط اعتباری در هر سه ماه با یک نرخ مصوب داشته باشیم تا زائران دچار تلاطم قیمتی ارز نشوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی وزیر کار از تشییع و تدفین شهید گمنام تفحص‌شده با لباس منقوش به نشان وزارت کار و امور اجتماعی سابق خبر داد

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مردم تا 13 سال آینده در نوبت حج تمتع هستند!

وب‌گاه گسترش

نرخ ترجیحی مسافری در مجلس در دستور حذف قرار گرفته چراکه باعث ایجاد تنش در بازار ارز شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آذرماه سال گذشته پس از بیش از 20 ماه تعطیلی سفر‌های زیارتی به عتبات، کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت به صورت هوایی مجوز اعزام گرفتند. اعزام زائران با شیوه جدید به عتبات از سال گذشته با برقراری سفر‌های زیارتی در ایام کرونا، با توجه به اعمال تغییراتی در این سفرها، برخی زائران از شیوه ارائه خدمات گلایه داشتند. چرا که در شیوه جدید به جای اینکه...