شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت با اشاره به آغاز ثبت نام از زائران اربعین درسامانه سماح، مدیریت و زمانبندی در اعزام زائران را ضروری خواند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان "وزیر راه دغدغه‌مندترین مسئول در پروازهای حج بود"گفت: دست‌اندرکاران حج، عملیات نشدنی را شدنی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در خصوص فرایند نام نویسی متقاضیان حضور درعتبات در ایام اربعین حسینی توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سفر‌های زیارتی به عتبات در دهه اول محرم بسیار پررونق بود و ظرفیت کاروان‌ها به سرعت تکمیل شد. در دهه نخست محرم، روازنه بیش از 35 کاروان به عتبات اعزام شدند که 90 درصد آن‌ها به صورت زمینی به عراق سفر کردند. کربلا در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان بیش از 16 میلیون زائر از کشور‌های مختلف بود که با اتمام عزاداری عاشورا، حرم‌های مطهر هم خلوت‌تر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سفر‌های زیارتی به سوریه از فردا دهم مرداد به صورت رسمی برقرار می‌شود. در این دوره هر هفته 85 زائر ایرانی از تهران راهی سوریه می‌شوند. بر اساس برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت، سفر‌ها در حال حاضر فقط از تهران انجام می‌شود و سه‌شنبه هر هفته یک پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به دمشق صورت می‌گیرد. سال گذشته سفر‌های زیارتی به سوریه به دلیل مشکل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در خصوص فرایند نام نویسی متقاضیان حضور درعتبات در ایام اربعین حسینی توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عتبات سازمان حج و زیارت از انجام هفته‌ای یک پرواز از تهران به سوریه و با هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیون و 500 هزار تومان برای هر نفر در کاروان‌های زیارتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات دریافتی از آغاز نام نویسی زائران اربعین تاکنون 146 هزار نفر به صورت مقدماتی با مراجعه به سامانه سماح برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات دریافتی از آغاز نام نویسی زائران اربعین تاکنون 146 هزار نفر به صورت مقدماتی با مراجعه به سامانه سماح این سازمان برای اعزام به کربلا در ایام اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد که با برطرف شدن مشکل سامانه سماح، افراد زیر 18 سال هم می‌توانند به عنوان یکی از اعضای گروه به زیارت اربعین مشرف شوند.

وب‌گاه الف

ثبت‌نام اربعین در سامانه سماح برای افراد زیر 18 سال امکان‌پذیر شد. معاون عتبات سازمان حج و زیارت می‌گوید: این افراد می‌توانند به عنوان یکی از اعضای گروه به زیارت اربعین مشرف شوند.