جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین نواب در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برای اجرای عملیات عمره در زمان مطلوب آمادگی دارند.

وب‌گاه الف

زائران با ثبت‌نام در سامانه سماح، کارت زائر اربعین دریافت می‌کنند که روی آن کیو آر کد هم قرار دارد. معاون عتبات سازمان حج و زیارت می‌گوید: یکی از کارکردهای کارت زائر، شناسایی زائران یا حتی وسایل آنها در صورت مفقودی است.

خبرگزاری مهر

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ارائه تسهیلات ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ثبت نام و اعزام به عتبات عالیات در اربعین حسین (ع) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و مسئول امور متوفیان زائران حسینی در کشور عراق گفت: با درخواست ستاد مرکزی اربعین از شهردار تهران، سازمان بهشت زهرا (س) برای اولین بار وظیفه ساماندهی و مدیریت متوفیان در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق را بر عهده گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

مسؤل امور متوفیان زائران حسینی در کشور عراق درباره جزئیات ساماندهی و مدیریت متوفیان زائران حسینی توضیح داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا و بلد گفت: در سال‌های گذشته ثابت شد، 98 درصد زائران ایرانی که برای اربعین وارد خاک عراق می‌شوند، به سامرا و بلد هم می‌روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که همه واحدها باید تلاش کنند تا سفر عمره در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که هیچ دوره‌ای از حج را نمی‌توان با دوره امسال مقایسه کرد، گفت: امسال با وجود گرمای کم‌سابقه و با کمترین تعداد کارگزار و خادم حج در طول سال‌های پس از انقلاب شاهد برنامه‌ریزی و مدیریتی بسیار مطلوب از جمله افزایش 50 درصدی برنامه‌های فرهنگی برای زائران ایرانی بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تاکید شد که همه واحدها باید تلاش کنند تا سفر عمره در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شود.