جمعه 4 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری دانشجو

بعد از رفع اختلال سامانه سماح در روز چهارم مرداد، باز هم برخی افراد از ایرادات این سامانه و بروز خطا در باز شدن صفحه سایت انتقاد داشتند، اما این مشکل هم برطرف شده و امکان ثبت نام برای همه متقاضیان فراهم است.

خبرگزاری تسنیم

بعد از رفع اختلال سامانه سماح در روز چهارم مرداد، باز هم برخی افراد از ایرادات این سامانه و بروز خطا در باز شدن صفحه سایت انتقاد داشتند اما این مشکل هم برطرف شده و امکان ثبت نام برای همه متقاضیان فراهم است.

وب‌گاه گسترش

افرادی که قصد سفر کربلا در ایام اربعین را دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، می‌توانند از بانک ملی وام 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

افرادی که قصد سفر کربلا در ایام اربعین را دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، می‌توانند وام 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات پرداخت و نحوه ثبت نام وام 10 میلیون تومانی اربعین برای زائران اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی که قصد سفر کربلا در ایام اربعین را دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، می‌توانند از بانک ملی وام 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سرقفلی یک مغازه 18 متری به نامش است، 3 فرزند معلول دارد، یکی از فرزندان ناشنوایش در این مغازه که حالا اوضاع کسادی دارد، کار می‌کند او به‌خاطر 38 میلیون تومان مالیاتی که توان پرداختش را ندارد و باید 18 میلیون تومان از جریمه دیرکردش را هم بپردازد، مجبور است که مغازه‌اش را به‌زودی تعطیل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که قصد سفر کربلا در ایام اربعین را دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، می‌توانند وام 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: مغازه داری با داشتن 3 فرزند معلول که یکی از آنها ناشنوای مطلق و در مغازه مشغول به کار است، توان پرداخت مالیات 38 میلیونی را نداشته و با ارایه مستنداتی خواستار بررسی و رسیدگی به مطالباتش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بیمه گر گفت: بیمه به ازای فوت عادی فرد در پیاده روی اربعین 90 میلیون تومان و فوت ناشی از حادثه 900 میلیون تومان در نظر گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری بیمه اربعین امسال توضیحاتی در خصوص زمان و نحوه پرداخت خسارت به زائران اربعین ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

ثبت‌نام اربعین درحالی‌که قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود به دلیل اختلال در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir، که برای نام‌نویسی اربعین درنظر گرفته شده است، با یک روز تأخیر و از چهارم مردادماه 1402 آغاز شد.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت که مسؤولیت ثبت‌نام اربعین را به عهده دارد، درحالی از نام‌نویسی بیش از 300 هزار نفر تا کنون برای این سفر خبر داده که سامانه ثبت‌نام اربعین دچار اختلال است.