شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حج امسال را «موفق» توصیف کرد و از احیای سفر عمره مفرده ایرانی ها در آینده نزدیک با تصمیم شورای عالی حج و زیارت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آغاز سفر عمره مفرده ایرانی‌ها در آینده نزدیک با تصمیم شورای عالی حج و زیارت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعبدالفتاح نواب» در بازگشت از سرزمین وحی با حضور در نشست خبری با اهالی رسانه به تشریح عملیات حج 1402 پرداخت. سرپرست حجاج ایرانی در این مراسم گفت: خدا را شاکر هستیم که الطاف الهی شامل حال مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان و قهرمان ایران شد و حج موفق دیگری در صحیفه اعمال زائران ایرانی رقم خورد. وی افزود: امسال گرم‌ترین سال...

خبرگزاری تسنیم

رئیس بعثه مقام معظم رهبری درباره افزایش سهمیه حجاج ایرانی با توجه به استفاده نکردن برخی از کشورها از تمام ظرفیت اختصاص داده، گفت: مذاکراتی در این باره انجام دادیم زیرا 970 هزار نفر ایرانی در صف اعزام به حج هستند اما عربستان با پیشنهاد ما موافقت نکرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند، تعلق می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

تا شب گذشته حدود 65 هزار زائر سرزمین وحی به ایران منتقل شده‌اند و تعداد زائران در مکه و مدینه به ترتیب 11130 و 9408 نفر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند، تعلق می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گذرنامه ویژه اربعین امسال برای نخستین‌بار صادر می‌شود. دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین می‌گوید: این گذرنامه فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام می‌کنند، تعلق می‌گیرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آخرین نشست مسئولان حج و زیارت در سرزمین وحی که امروز سه شنبه (27 تیر) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب درمکه تشکیل شد سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه کاهش نیرو و حذف برخی از پست‌ها از جمله اقداماتی بود که برای نخستین بار در سازمان حج و زیارت، مرکز پزشکی و بعثه مقام معظم رهبری در حج 1402 انجام شد. تصریح کرد: پویایی در کار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه برخی اقدامات برای اولین بار در حج امسال به اجرا در آمد بر ضرورت بازخورد گیری از برنامه‌های جدید حج امسال تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه برخی اقدامات برای اولین بار در حج امسال به اجرا در آمد بر ضرورت بازخورد گیری از برنامه های جدید حج امسال تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد عملیات حج با اشاره به اینکه تا شب گذشته حدود 65 هزار زائر به ایران منتقل شدند، افزود: تاکنون با خارج شدن تعدادی دیگر، تعداد زائران در مکه و مدینه به ترتیب 11130 و 9408 نفر است.