شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تعداد فوتی‌های حج امسال تاکنون را 43 نفر، 38 نفر در مکه و 5 نفر در مدینه اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اعلام مسئولان عملیات حج 1402 تا پایان روز 27 تیرماه 43 زائر ایرانی در مکه و مدینه به دیار باقی شتافتند. ضمن این که تاکنون 60 هزار زائر ایرانی به کشور برگشته اند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه‌شنبه 27 تیرماه 1402 خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه‌شنبه، 27 تیرماه 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از سه‌شنبه، 27 تیرماه 1402 خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سفر زائران ایرانی به سوریه که در دوران همه‌گیری کرونا به دلیل اعمال محدودیت‌های مسافرتی، متوقف شده بود، از سال گذشته موقت و محدود از سرگرفته شد. نخستین پرواز سه‌شنبه، 27 تیرماه انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه‌شنبه، 27 تیرماه 1402 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از پرواز نخستین هواپیمای حامل زائران ایرانی راس ساعت 18:30 امروز به مقصد سوریه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه شنبه 27 تیرماه 1402 از سرگیری می‌شود و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در آستانه ماه محرم به حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مشرف می‌گردند.

وب‌گاه الف

انتظار زائران برای تشرف به سوریه بسر رسید و اعزام‌ها پس از 14 ماه تعطیلی از مرداد آغاز می‌شود. رئیس سازمان حج و زیارت می‌گوید: هر هفته 80 زائر با یک پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به دمشق اعزام می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی در جمع مسئولان حوزه حج تاکید کرد: آسیب‌های شناسایی شده توسط کمیته‌های کارشناسی طبق جدول و زمانبندی مشخص باید رفع شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین نواب درجمع مسئولان حوزه حج تاکید کرد: آسیب‌های شناسایی شده توسط کمیته‌های کارشناسی طبق جدول و زمانبندی مشخص باید رفع شود.