شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد عملیات مکه از بازگشت 5761 حاجی ایرانی در قالب 38 کاوران با 24 پرواز از طریق فرودگاه های مدینه و جده به میهن اسلامی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد عملیات مکه از بازگشت 5761 حاجی ایرانی در قالب 38 کاوران با 24 پرواز از طریق فرودگاه‌های مدینه و جده به میهن اسلامی خبرداد.

خبرگزاری مهر

جمعی از بانوان فرهیخته که به عنوان زائر عازم سرزمین وحی شده‌اند با تقدیر از شکل گرفتن «بلوغ مدیریتی» در عملیات حج، خواستار اتخاذ تدابیر ویژه برای رعایت بهداشت در منا و عرفات شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک زائر گلستانی در روز دوشنبه 12 تیرماه پس از انجام اعمال و مناسک حج در سرزمین وحی دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه فرارو

اقلام داخل چمدان نشان می‌دهد که کالا‌های مذکور برای اعمال حج است؛ زیرا در آن لباس احرام، کیسه برای جمع کردن سنگ برای رمی جمرات و دیگر ملزومات مناسک حج وجود دارد که مشخص می‌کند اگر چنین هدیه‌ای هم داده شده باشد برای پیش از عید قربان است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از کانال‌های خبری مدعی شده عربستان به تمام حاجیان امسال از جمله حجاج ایرانی، یک چمدان هدیه داده که حجاج کشورمان برای گرفتن آن باید 3 میلیون تومان به «حج و اوقاف» بپردازند؛ در حالی که از سال 70 چنین سازمانی نداریم!

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از کانال‌های خبری مدعی شده عربستان به تمام حجاج امسال از جمله حاجیان ایرانی، چمدانی هدیه داده که حجاج کشورمان برای گرفتن آن باید 3 میلیون تومان به «حج و اوقاف» بپردازند؛ در حالی که از سال 70 چنین سازمانی نداریم!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام آزادی‌خواه گفت: استقبال سعودی‌ها از برنامه‌های حجاج ایرانی بسیار گرم بود و این امر می‌تواند مقدمه‌ای برای برگزاری حج عمره مفرده در سال آینده باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: یک زائر این استان در سرزمین وحی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

وب‌گاه فرارو

فوت 16 زائر مرد و 6 زائر زن ایرانی در حج تمتع 1402 در شورای برنامه‌ریزی هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فوت 16 زائر مرد و 6 زائر زن ایرانی در حج تمتع 1402 در شورای برنامه‌ریزی هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

برای نخستین بار درعملیات حج، کاروان های زائران ایرانی با استفاده از قطار سریع السیر از مکه مکرمه وارد مدینه منوره شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از جان‌باختن 16 زائر مرد و 6 زائر زن از شروع عملیات حج تاکنون خبر داد.