شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

حسن سلطانی یکی از مجریان با سابقه صدا و سیما با اشاره به خاطراتش از حج سال 65 گفت: حسرت آن روزها را می‌خورم و آرزو داشتم که آن نیرو و نشاط جوانی را داشتم تا بتوانم یک بار دیگر به زائران خانه خدا خدمت کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان پس از سه سال اعمال محدودیت به دلیل شیوع کرونا، حج تمتع امسال را با حضور میلیونی زائران و بدون اعمال محدودیت برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حج تمتع سال جاری قرار بود 2.5 میلیون زائر از کشورهای مختلف به حج تمتع مشرف شوند، اما حدود 650 هزار نفر از تشرف به این سفر معنوی انصراف دادند. مسؤولان برخی کشورها، گرانی حج را دلیل غیبت زائران می‌دانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت جویای آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) هشتم تیرماه در گفت‌وگوی تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، ضمن تبریک عید سعید قربان، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام و مناسک حج آن‌ها قرار گرفت. وزیر امور خارجه در این گفت‌وگوی تلفنی از انجام شایسته و بدون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج کشورمان در سرزمین وحی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت و سرپرست سفارت ایران در ریاض، در جریان آخرین وضعیت حجاج کشورمان در سرزمین وحی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تماس تلفنی با رئیس سازمان حج و زیارت پیگیر آخرین وضعیت حجاج ایرانی و اقدامات سازمان حج و زیارت در سرزمین وحی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت جویای آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی عصر چهارشنبه -7 تیر - در تماس تلفنی با سیدعباس حسینی ضمن آرزوی قبولی طاعات برای همه حجاج ایرانی در جریان آخرین وضعیت امور و برنامه‌های حج قرار گرفت. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این تماس تلفنی ابراز امیدواری کرد با توجه به بهبود روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی در دولت سیزدهم، امسال مناسک حج برای حجاج ایرانی و سایر حجاج...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تماس تلفنی با رئیس سازمان حج و زیارت پیگیر آخرین وضعیت حجاج ایرانی و اقدامات سازمان حج و زیارت در سرزمین وحی شد.