شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

سرپرست وزارت صمت با اشاره به ورود جدی این وزارتخانه و ادارات کل استانی آن به مباحث در ثبت سفارش‌ها و تقاضای واردات، گفت: فرآیند تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد را مدیریت و شفاف می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی تقاضای دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس قرار گرفته و هم اکنون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

خبرگزاری مهر

با توجه به اینکه هنوز قیمت خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت تعیین تکلیف نشده، طبق اعلام وزارت صمت، در حال حاضر افزایش قیمت خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه قانونی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از اعمال افزایش قیمت محصولات خودروسازان در فروردین ماه، گروه صنعتی سایپا در دعوت‌نامه جدیدش، افزایش قیمت داده شده را برروی کل مبلغ خودروهای پیش‌فروش شده اعمال کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد حسینی با اشاره به اهتمام و تاکید دولت بر تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت در راستای تسریع در اقدامات مربوط به نظارت و ساماندهی امور مرتبط با حوزه بازرگانی و تنظیم بازار کالا و خدمات و حمایت از مردم در ارتباط با بازرگانی داخلی از طریق بهسازی و اصلاح نظام اداری در ابعاد تشکیلات و سازماندهی و ساختار اداره امور کشور لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را به مجلس تقدیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیسی با اعلام خبر ارسال لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی، وظایف و ماموریت‌های این وزارتخانه را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اعلام خبر ارسال لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی، وظایف و ماموریت‌های این وزارتخانه را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اعلام خبر ارسال لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی، وظایف و ماموریت‌های این وزارتخانه را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درحالی شایعاتی در خصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما مطرح شده که طبق اعلام سازمان هواپیمایی هنوز تغییری در قیمت بلیت صورت نگرفته است و در صورت گرانفروشی ایرلاین‌ها با آن‌ها برخورد می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اقدامات دولت و وزارت صمت از اسفند سال 1400 تاکنون، صنعت خودرو از بحران سقوط تولید خارج شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از حواشی گروه صنعتی ایران خودرو با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پس از اعمال افزایش قیمت محصولات خودروسازان در سال جاری آن هم پس از یک وقفه یک و نیم ساله، گروه صنعتی ایران‌خودرو که مشتریان بیشترین چالش را با آن داشتند، افزایش قیمت داده شده را برروی کل مبلغ خودروهای پیش‌فروش شده سال گذشته که در فروردین ماه نوبت تحویل داشتند، اعمال کرد؛ این درحالی است که براساس مصوبه مرداد ماه 1400، افزایش قیمت در مورد خودروهای پیش‌فروش شده، تنها مشمول...