شنبه 7 مهر 1403

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

وب‌گاه عصر ایران

ایران‌خودرو که در تحویل‌های اخیر خود افزایش قیمت را بر تمام مبلغ خودروها اعمال کرده بود، عقب‌نشینی و اعلام کرد که اضافه پرداختی‌های مشتریان عودت داده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران‌خودرو که تا پیش از ابلاغیه سازمان حمایت، از قانون سر باز زده بود و خودروهای پیش‌فروش شده سال گذشته با موعد تحویل فروردین ماه امسال را با قیمت‌های جدید فاکتور و تحویل مشتریان کرده بود، حال عقب‌نشینی کرده و ملزم به رعایت مصوبه شورای رقابت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط جدید ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی خودرو تغییر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه‌ای به خودروسازان بر اصلاح شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی تاکید کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای رقابت تکلیف مبالغ پیش‌پرداخت ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و سایپا را مشخص کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اذعان به این که در مقوله تولید خودرو از اهداف عقب هستیم گفت: واسطه گران و دلالان با سوءاستفاده از وضعیت موجود در بازار به التهابات دامن می‌زنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که در مقوله تولید خودرو از اهداف عقب هستیم گفت: واسطه گران و دلالان با سوءاستفاده از وضعیت موجود در بازار به التهابات دامن می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ملاک تعیین قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی در حالی فعلا مبتنی بر دستورالعمل شورای رقابت است که وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال پیاده‌سازی الگویی جدید برای قیمت‌گذاری بوده و جزئیات آن را در اخیرا اعلام کرده است. طبق الگوی مدنظر وزارت صمت، تولید خودرو نه‌تنها دیگر زیان‌ده نخواهد بود، بلکه سود خالص نسبتا بالایی (در مقایسه با خودروسازان دنیا) برای شرکت‌های خودروساز کشور در نظر گرفته شده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از مخالفت نمایندگان با بررسی دوفوریت و یک فوریت لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار، این لایحه به صورت عادی بررسی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس تقاضای دولت برای بررسی لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به صورت دو فوریتی را بررسی کرده و در نهایت با این تقاضا مخالفت کردند. در ادامه نمایندگان با تقاضای دولت مبنی بر بررسی این لایحه به صورت یک فوریتی نیز مخالفت کردند. در نهایت رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد این لایحه به صورت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی با تصمیم مشترک شورای رقابت و وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی تا سقف 42درصد افزایش یافت که با توجه به برآورده نشدن انتظار خودروسازان (رشد قیمت تا 70درصد) به احتمال فراوان این اتفاق واکنش منفی زنجیره صنعت خودرو کشور را به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر صمت در نامه به مدیران کل استانی، خواستار تشدید بازرسی و نظارت در بازار خودرو شد.