سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان لیگ مرجع صدور کارت بازی است / صحبتهای مهم کمیته استیناف درباره مهرداد محمدی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سازمان لیگ مرجع صدور کارت بازی است / صحبتهای مهم کمیته استیناف درباره مهرداد محمدی

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه موضوع بخشش سه جلسه‌ای محرومیت مهرداد محمدی را تایید کرد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه استقلال در شرایطی از تعلیق سه جلسه محرومیت باقی‌مانده مهرداد محمدی و حضور او در دربی خبر داد که همچنان تردیدهایی درباره تعداد جلساتی که این بازیکن پیش از این محروم بوده، وجود دارد.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف، در خصوص اینکه چطور محرومیت مهرداد محمدی در آستانه دربی تعلیق شد، به خبرنگار ورزش سه گفت: ما به تقاضای باشگاه استقلال پاسخ دادیم و بنابر مدارکی که این باشگاه در اختیار ما گذشت مسجل شد که این بازیکن سه جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته و محرومیت او از سه بازی دیگر تعلیق می‌شود.

عضو کمیته استیناف توضیح داد: اگر مدارک ارائه‌شده توسط استقلال از نظر قانونی ایراد داشته باشد و مهرداد محمدی بنابر ادعای طرف مقابل تنها دو جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته باشد، سازمان لیگ اجازه بازی به این بازیکن را نخواهد داد. ما به نامه استقلال پاسخ دادیم و گفتیم اگر سه محرومیت را پشت سر گذاشته، منعی برای بازی ندارد و طبق چیزی که به ما اعلام شده ایشان در سه بازی حضور داشته و نامش در فهرست استقلال بوده است.

وقتی با مهدی دادرس درباره تفاوت‌هایی که باشگاه پرسپولیس روی آنها انگشت گذاشته است، صحبت کردیم، گفت:همانطور که گفتم مرجع صدور کارت بازی، سازمان لیگ است و اگر مغایرتی وجود داشته باشد، کارت بازی بازیکن صادر نمی‌شود.

سازمان لیگ مرجع صدور کارت بازی است / صحبتهای مهم کمیته استیناف درباره مهرداد محمدی 2