جمعه 10 فروردین 1403

سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه ایران از رئیس دفتر سیاسی حماس استقبال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس دقایقی قبل مورد استقبال وزیر امور خارجه قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران اعلام کرد: بیش از 2 هزار روانشناس و مشاور از سراسر جهان در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل و رئیس کمیسیون مقام زن سازمان ملل، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه به‌ویژه زنان و کودکان بی‌گناه را محکوم کردند و اخراج فوری رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن آن سازمان را خواستار شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی گفت: عربستان و اسرائیل هم در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند. ما در آذر 93 می‌توانستیم در برجام به توافق نهایی برسیم. در آن مقطع با 1+5 بر سر سه موضوع اختلاف داشتیم، در ایران هم روی این سه موضوع حساسیت بود اما در داخل به صورتی که آن‌ها هم قبول کنند، حل‌وفصل کردیم و اختیارات لازم را به آقای ظریف دادیم. حسن روحانی گفت: عربستان و اسرائیل هم در دوره مذاکرات برجام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد. این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله القاصم الجبارین وَسَیَعلَمُ الَذینَ ظَلَموا أَیَ مُنقَلَب یَنقَلِبونَ قریب شش ماه از توحش بی‌سابقه رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی آنها می‌گذرد و هر روز جهانیان با حقایق بیشتری از چهره واقعی تمدن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی خواستار امضای نقشه صلح این کشور توسط عربستان سعودی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی خواستار امضای نقشه صلح این کشور توسط عربستان سعودی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا را نشانه‌ای از بحران در روابط میان این رژیم و کاخ سفید دانست.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه در قبال تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم به حملاتش به نوار غزه ادامه خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای جنگ علیه غزه تاکنون سه هزار و 130 افسر و نظامی این رژیم زخمی شده‌اند که حال شماری از آنها وخیم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در نوار غزه را تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات رژیم صهیونستی گامی مثبت اما ناکافی دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان چینی می‌گویند موفق شده‌اند کارآمدترین تراشه‌های هوش مصنوعی جهان را تولید کنند؛ تراشه‌هایی که با پیشرفت‌های بیشتر می‌توانند برای توسعه رابط‌های پیچیده مغز و رایانه استفاده شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان چینی می‌گویند موفق شده‌اند کارآمدترین تراشه‌های هوش مصنوعی جهان را تولید کنند؛ تراشه‌هایی که با پیشرفت‌های بیشتر می‌توانند برای توسعه رابط‌های پیچیده مغز و رایانه استفاده شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با بورل گفت: تداوم بحران انسانی و گرسنه نگاه داشتن مردم غزه از سوی رژیم اسرائیل، وضعیت غزه را به «بحران واقعی قرن» تبدیل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با بورل گفت: تداوم بحران انسانی و گرسنه نگاه داشتن مردم غزه از سوی رژیم اسرائیل، وضعیت غزه را به «بحران واقعی قرن» تبدیل کرده است.