پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد

وب‌گاه الف

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون «وضعیت خاورمیانه؛ (سوریه)» بر خروج فوری تمامی نیروهای نظامی آمریکا از سوریه که بخش‌هاییا ز خاک این کشور را اشغال کرده‌اند، تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس پنجشنبه شب در بیانیه‌ای خواستار اعزام تیم‌های پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد گورهای دسته جمعی در غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا با والی هرات دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد، گفت: ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه، آمادگی تامین انرژی پایدار مورد نیاز کشورهای منطقه از جمله کشورهای ترکیه، پاکستان و هند و همچنین گاز مورد نیاز کشورهای اروپایی را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا، فرانسه و سازمان ملل به کشف گورهای دسته جمعی در نزدیکی دو مرکز درمانی مهم در غزه که حاکی از جنایت آشکار صهیونیست‌ها است، واکنش نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون «وضعیت خاورمیانه؛ (سوریه)» بر خروج فوری تمامی نیروهای نظامی آمریکا از سوریه که بخش‌هایی از خاک این کشور را اشغال کرده‌اند، تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در سوریه منشأ اصلی بی‌ثباتی و ناامنی در این کشور است.

وب‌گاه عصر ایران

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید، در پاسخ به سوالی درباره این گورها گفت که این موضوع به اسرائیل مربوط می‌شود، اما آمریکا خواستار تحقیقات در این زمینه و دریافت اطلاعات بیشتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی علیه اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌هاست.

وب‌گاه عصر ایران

گیر پدرسون فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه: ما به تنش زدایی منطقه ای نیاز داریم که با یک آتش بس فوری بشردوستانه در غزه شروع شود. همه بازیکنان باید حداکثر خویشتنداری و احترام به قوانین بین‌المللی را رعایت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.