دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سازمان هواپیمایی کشوری

سازمان هواپیمایی کشوری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بازرسان دفتر مرکزی حراست این سازمان علاوه بر بازرسی‌های مستمر از 9 فرودگاه بزرگ کشور و سایر فرودگاه‌ها، آماده دریافت گزارس‌های مردمی و برخورد با متخلفان هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه صنعت هوانوردی مردم پایه است گفت در حال حاضر حدود 50 درصد شرکت‌های هواپیمایی به بخش خصوصی تعلق دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هم‌اکنون تمام پروازها با توجه به شرایط جوی برقرار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هم‌اکنون تمام پروازها با توجه به شرایط جوی برقرار است.

وب‌گاه الف

در حال حاضر 180 فروند هواپیما عملیاتی در صنعت هوایی کشور فعال است و رسیدن به250 فروند هواپیما تا پایان سال گذشته به دلایل مختلف به نتیجه نرسید و برنامه آن به امسال موکول شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از 24 اسفند تا روز سوم فروردین ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ محمد محمدی بخش در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از 24 اسفند زمان شروع طرح سفر‌های نوروزی 1403 تا روز سوم فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: بیش از 210 هزار مسافر از فرودگاه بین المللی امام خمینی با 1400 پرواز جابه جا شده اند. وی با بیان این‌که روند رو به افزایشی نسبت به سال گذشته طی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان هوایی از 24 اسفند تا روز سوم فروردین ماه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش 10 درصدی در همه حوزه‌های حمل و نقل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از انجام چهار میلیون و 200 هزار تردد توسط ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی تا دوم فروردین خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دهقان افزود: چهار میلیون و 200 هزار تردد شامل دو میلیون و 360 هزار تردد جاده‌ای، 540 هزار ریلی، 590 هزار هوایی و 600 هزار گشت و سفر‌های دریایی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از انجام چهار میلیون و 200 هزار تردد توسط ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی تا روز پنجشنبه (دوم فروردین ماه) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 210 هزار نفر در قالب 1400 پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی جابه جا شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) گفت: میانگین تاخیر پروازها در فرودگاه امام به 21 دقیقه کاهش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، در ایام نوروز با توجه به تشدید نظارت‌ها توسط بازرسان سازمان هواپیمایی با هرگونه تخلف و یا گران‌فروشی بلیت هواپیما برخورد خواهد شد.