دوشنبه 16 مهر 1403

سازه‌های غیرمجاز قلع و قمع شده در کوی سایان و مهدیه زنجان، مسکونی نبودند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سازه‌های غیرمجاز قلع و قمع شده در کوی سایان و مهدیه زنجان، مسکونی نبودند

زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی منطقه چهار شهرداری زنجان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در کوی سایان و مهدیه زنجان که از سوی عوامل اجرایی شهرداری زنجان، تخریب شدند، مسکونی نبودند.

مهدی محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساخت و سازها در این 2 منطقه 35 مورد بود، افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز در حد چهاردیواری (دیوارکشی) و خالی از سکنه بود و هیچ خسارات جانی و مالی نیز در بر نداشت.

وی اظهار داشت: با توجه به ساخت و سازهای بی رویه، غیرمهندسی و فاقد استحکام لازم در این 2 محدوده که مغایر با قوانین و اصول شهرسازی نیز بود نسبت به تسلیم اخطاریه به سازندگان بنا مبنی بر توقف مستحدثات اقدام شد که متاسفانه این افراد توجهی به موضوع نکردند.

محمودی تصریح کرد: منطقه چهار شهرداری زنجان نیز بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود و پس از هماهنگی با دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان به منظور اعمال قانون و برچیدن دیوارکشی های غیر مجاز در این اراضی بدون سند و فاقد مجوز ساخت و ساز، روز گذشته / یکشنبه پنجم مرداد ماه جاری / وارد عمل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: نیروی انتظامی زنجان در راستای اجرای دستور قضایی مبنی بر احداث بناهای غیرمجاز و به منظور حفظ نظم و امنیت در محل حضور داشت و هیچ مشکلی نیز به هنگام تخریب اتفاق نیفتاد.

غلامرضا امیدی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز قلع و قمع شده در این منطقه که روز گذشته / شنبه 5 مرداد ماه جاری / انجام شد به هیچ عنوان مسکونی نبودند بلکه به صورت چهار دیواری (دیوارکشی) بودند.

برابر پیگیری های به عمل آمده و بنا به اظهارات برخی افراد مطلع محلی، هیچگونه درگیری در هنگام قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در این محل رخ نداده است.

*س_برچسب‌ها_س*