یک‌شنبه 15 مهر 1403

ساعت پخش و بازپخش سریال «شب دهم» اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ساعت پخش و بازپخش سریال «شب دهم» اعلام شد

زمان پخش سریال محرمی شب دهم از شبکه آی فیلم مشخص شد. خش مجموعه تلویزیونی «شب دهم» از شنبه (اول شهریور) در آی فیلم فارسی آغاز می‌شود. سریال به یادماندنی شب دهم که در سال 81 از شبکه یک سیما پخش شد، امسال در لیست پخش کانال فارسی آی فیلم قرار گرفته است.

خش مجموعه تلویزیونی «شب دهم» از شنبه (اول شهریور) در آی فیلم فارسی آغاز می‌شود.

سریال به یادماندنی شب دهم که در سال 81 از شبکه یک سیما پخش شد، امسال در لیست پخش کانال فارسی آی فیلم قرار گرفته است.

سریال شب دهم به عنوان یکی از ماندگارترین سریال‌هایی که به مناسبت ماه محرم در صدا و سیما ساخته شده است، از امروز دوشنبه 18 تیر در شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.

ساعت پخش سریال شب دهم در محرم 1403 هر شب ساعت 20 است و تکرار آن را می‌توانید در ساعات4 بامداد و 12مشاهده کنید.

شب دهم مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسن فتحی است که در سال 1380 ساخته و به مناسبت ماه محرم در نوروز سال 1381 از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. داستان در اواخر حکومت رضاشاه در تهران رخ می‌دهد.

فردی به نام حیدر خوش‌مرام که از لات‌های تهران قدیم است، خواهان ازدواج با دختری از تبار قاجار می‌شود و آن دختر شرط ازدواج با حیدر را اجرای تعزیه در ده شب ماه محرم قید می‌کند، اتفاق‌هایی که در جریان تعزیه برای حیدر رخ می‌دهد شخصیت او را دگرگون می‌کند و انسانی پاک و با ایمان می‌شود.

حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، پرویز فلاحی پور، ثریا قاسمی، محمود پاک‌نیت و آتش تقی‌پور از جمله بازیگران این سریال بوده اند.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

ساعت پخش و بازپخش سریال «شب دهم» اعلام شد 2