جمعه 14 اردیبهشت 1403

سال جاری 90 رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سال جاری 90 رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهبازی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که واگذاری سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد. وی افزود: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهبازی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که واگذاری سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی افزود: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن 90 سالگی هم با این رویکرد برگزار می‌کند. وی ادامه داد: امسال 90رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌کند که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می‌شود.

شهبازی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت است که شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه انتخاب شده و تلاش ما ازن است که بحث مهارت آموزی را داشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: سال قبل استقبال خوبی صورت گرفت و امسال هم با توجه به حضور صنایع و سازمان‌های مختلف دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی اظهار داشت: اردو‌های مهارت آموزی را در سال جاری در دانشگاه تهران خواهیم داشت و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می‌کند.