جمعه 14 اردیبهشت 1403

سامانه‌های پدافندی ایران در حمله اسراییل آسیب دید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
سامانه‌های پدافندی ایران در حمله اسراییل آسیب دید؟

یک مقام مطلع:: فضا‌سازی برخی رسانه‌های غربی درخصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه کاملا کذب است. خبرگزاری تسنیم به نقل از یک مقام مطلع نوشت فضا‌سازی برخی رسانه‌های غربی درخصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه کاملا کذب است. یک مقام مطلع اعلام کرد که فضا‌سازی برخی رسانه‌های...

خبرگزاری تسنیم به نقل از یک مقام مطلع نوشت فضا‌سازی برخی رسانه‌های غربی درخصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه کاملا کذب است.

یک مقام مطلع اعلام کرد که فضا‌سازی برخی رسانه‌های غربی در خصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه کاملا کذب است.

مقام مطلع: فضا‌سازی برخی رسانه‌های غربی در خصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه کاملا کذب است.

با هوشیاری سامانه های راداری و پدافندی مستقر در منطقه، ریزپرنده های ناشناس قبل از نزدیک شدن به حریم مناطق حساس مورد هدف قرار گرفتند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

سامانه‌های پدافندی ایران در حمله اسراییل آسیب دید؟ 2