یک‌شنبه 1 مهر 1403

ساکت: آشنایی کلی نسبت به الاتحاد داریم / دست‌مان با قوانین نقل‌وانتقالاتی بسته شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ساکت: آشنایی کلی نسبت به الاتحاد داریم / دست‌مان با قوانین نقل‌وانتقالاتی بسته شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت که طلایی‌پوشان از آشنایی کامل نسبت به تیم الاتحاد عربستان برخوردار هستند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا ساکت درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی تیم فوتبال سپاهان با الاتحاد، نیروی هوایی عراق و ای‌جی‌ام‌کی ازبکستان اظهار داشت: سپاهان همانند استقلال و پرسپولیس یکی از باتجربه‌ترین باشگاه‌ها در عرصه آسیایی به شمار می‌رود. با این حال لیگ قهرمانان آسیا فضای فنی و اجرایی کاملاً متفاوتی دارد و بازیکنان شایسته‌ای که در نمایندگان کشورمان به میدان می‌روند، تجربه ملی و بین‌المللی دارند.

وی در ادامه گفت: آنها با انگیزه‌ای مضاعف، از ظرفیت مسابقات آسیایی برای بروز توانایی‌های خودشان استفاده می‌کنند. در سال 1384 در ورزشگاه نقش جهان و جده با الاتحاد بازی کردیم و آشنایی کلی وجود دارد. فوتبال عربستان برای تقویت تیم‌های خودش تلاش می‌کند و چهره‌های شاخصی از تیم‌های مختلف دنیا جذب کرده است. به گفته ژوزه مورایس و مطابق با دیدگاه باشگاه سپاهان، چهره‌های شاخص و ارزشمندی در تیم‌های پرسپولیس، نساجی و سپاهان داریم.

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما

مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از قوانین اخیر سازمان لیگ تصریح کرد: به گفته پیام نیازمند و بازیکنان ما، با توجه به قوانینی که امسال گذاشتند، تلاش شد بازیکنان و تیم‌های ایرانی را در حوزه آسیا تضعیف کنیم. دست پرسپولیس، سپاهان و نساجی بسته شد و گل‌محمدی به این مسئله اشاره کرد. حضور در مسابقات آسیایی، ظرفیت بسیار خوب و متفاوتی برای بازیکنان تیم شایسته نساجی و پرسپولیس و سپاهان به شمار می‌رود و شاهد درخشش ویژه‌ای از هر سه تیم خواهیم بود.

ساکت به گلایه از صداوسیما هم پرداخت و عنوان کرد: مسئولان، نهادهای ذی‌ربط و سازمان صداوسیما نگاه حمایتی داشته باشند و اتفاقی که در قبال تراکتور رخ داد، تکرار نشود. دیدار این تیم ارزنده مقابل الشارجه از شبکه سه پخش نشد که ظلمی به مردم تبریز و ایران و باشگاه تراکتور بود. این نگاه، ملی نیست و امیدوارم برنامه‌ریزان صداوسیما به این موضوع توجه داشته باشند. وقتی سپاهان در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرد، صداوسیما یک گزارش در این خصوص نداشت.