پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سایپا به لیگ یک سقوط کرد / امید تراکتور به حضور در آسیا

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
سایپا به لیگ یک سقوط کرد / امید تراکتور به حضور در آسیا

تیم فوتبال سایپا در آخرین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال برابر تراکتور تبریز با نتیجه سنگین پنج بر یک شکست خورد و به لیگ یک سقوط کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و سایپا جمعه شب از ساعت 21:15 در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم تراکتور موفق شد با نتیجه پنج بر یک حریف خود را شکست دهد. سایپا با این نتیجه در رده پانزدهم جدول باقی ماند و به لیگ یک سقوط کرد.

تیم فوتبال تراکتور که انگیزه زیادی برای بدست آوردن جایگاه چهارم جدول را داشت از همان ابتدای کار توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست توسط سعید واسعی در دقیقه 13 و سامان نریمان جهان در دقیقه 28 به گل برسد.

تیم سایپا نیز که برای بقا در لیگ می جنگید، بعد از این دو گل به خود آمد و توانست در دقیقه 31 توسط حسین ماهینی از روی نقطه پنالتی به گل برسد. در دقایق آخر نیمه نخست نیز شاگردان «فیروز کریمی» بازهم توسط میلاد فخرالدینی در دقیقه 45 به گل رسیدند تا نتیجه بازی سه بر یک به سود تراکتور دنبال شود.

تیم سایپا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم نیز تلاش کرد تا نتیجه را برگرداند اما این تیم تراکتور بود که در دقیقه 69 توسط علی فتحی به گل چهارم رسید تا امید ماشین سازان برای بقا کمرنگ شود. پیمان بابایی در دقیقه 87 هم موفق شد گلزنی کند تا نتیجه کار پنج بر یک شود.

تراکتور با این پیروزی 45 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت تا امید زیادی به حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

سید علی اصغر مومنی به همراه آرمان اسعدی، علی اکبر نوری و معین ایزدی قضاوت این بازی را به عهده داشتند.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، سعید واسعی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان، محمد مسلمی‌پور و پیمان بابایی

ترکیب سایپا:

مسعود پورمحمد، کمال الدین نیکخوی، رضا علیاری، امیرحسین حسین زاده، مجید علیاری، حسین ماهینی، حسین مالکی، فرزاد جعفری، سینا مریدی، محمدصادق بارانی و روح الله سیف اللهی

منبع: ایرنا
سایپا به لیگ یک سقوط کرد / امید تراکتور به حضور در آسیا 2