جمعه 15 تیر 1403

ستاره ذوب‌آهن استقلالی شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ستاره ذوب‌آهن استقلالی شد

باشگاه استقلال به طور رسمی خبر از جذب محمدحسین اسلامی وینگر 23 ساله ذوب آهن اصفهان داد. باشگاه استقلال به طور رسمی خبر از جذب محمدحسین اسلامی وینگر 23 ساله ذوب آهن اصفهان داد. به گزارش عرشه آنلاین، بعد از حواشی و شایعات متعدد پیرامون جذب محمدحسین اسلامی از سوی باشگاه استقلال، مدیران باشگاه امشب به طور رسمی از این ستاره جدید خود رونمایی کردند.

باشگاه استقلال به طور رسمی خبر از جذب محمدحسین اسلامی وینگر 23 ساله ذوب آهن اصفهان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، بعد از حواشی و شایعات متعدد پیرامون جذب محمدحسین اسلامی از سوی باشگاه استقلال، مدیران باشگاه امشب به طور رسمی از این ستاره جدید خود رونمایی کردند.

این بازیکن 23 ساله که از نیم فصل لیگ بیست و سوم مد نظر جواد نکونام بود و به دلیل مسائل مالی حضور او در جمع آبی‌پوشان میسر نشد، در نقل و انتقالات تابستانی بار دیگر مورد مذاکره با مسئولان استقلال قرار گرفت و بعد از توافق نهایی با مدیران باشگاه قراردادش را امضا کرد و رسما آبی‌پوش شد.

اسلامی طی سه فصل گذشته در ذوب‌آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و حتی به تیم ملی بزرگسالان فوتبال هم دعوت شد. او با پایان قرارداد سه ساله خود با ذوب‌آهن به عنوان بازیکن آزاد راهی استقلال شده است.

در روزهای گذشته بحث‌های متعددی درباره اسلامی وجود داشت؛ این وینگر جوان به غیر از استقلال مشتریان دیگری از تیم‌های مطرح لیگ به خود می‌دید اما در نهایت با وجود پیشنهادهای دیگر ترجیح داد به استقلال بپیوندد.

قرار داد اسلامی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ذوب‌آهن در فصل جدید محسوب می‌شود، به مدت دو فصل با استقلال امضا شده است.

اسلامی اولین بازیکنی است که باشگاه استقلال به طور رسمی جذب کرده است. آبی‌ها بعد از اعلام خبر تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی از محمدحسین اسلامی هم رونمایی کردند و پیش‌بینی می‌شود در یکی دو روز آینده نیز شاهد رونمایی از برخی ستاره‌های دیگر از جمله میلاد زکی‌پور باشیم./ ورزش سه

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ستاره ذوب‌آهن استقلالی شد 2