سه‌شنبه 3 مهر 1403

ستاره فرانسوی دوست دارد به پاریس برود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره فرانسوی دوست دارد به پاریس برود

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد جدید برای رندال کولو موانی، مهاجم آینتراخت فرانکفورت ارائه کرده‌اند؛ در حالی که خود این ستاره فرانسوی هم مایل است به پاریس برود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اکیپ، پاریسی ها پیشنهاد بالاتری به اینتراخت فرانکفورت برای جذب رندال کولو موانی، مهاجم ارائه کرده اند. این پیشنهاد بدون احتساب پاداش و اضافه های قرارداد، 65 میلیون یورو و شامل انتقال هوگو اکیتیکه خواهد بود.

مذاکرات قرار بود در ابتدای هفته برای انتقال رندال کولو موانی (24 ساله) به پاری سن ژرمن وارد مرحله تعیین کننده ای شود. پس از بحث های بیشتر، پی اس جی پیشنهاد جدیدی به آینتراخت فرانکفورت ارسال کرد: مدیران پاریسی 65 میلیون یورو بدون پاداش، همراه با انتقال هوگو اکیتیکه (21 ساله) پیشنهاد کردند. به نظر می‌رسد باشگاه آلمانی این پیشنهاد را ایده آل بداند و پیش از پایان پنجره نقل و انتقالاتی هر دوی این بازیکنان به کشورهای جدید بروند.

همانطور که اعلام شد، تصمیم مهاجم سابق تیم رنس نقطه عطفی در نهایی شدن یا نشدن این انتقال خواهد بود زیرا هنوز او به این پیشنهاد واکنشی نشان نداده است. پاسخ فرانکفورت هم به این پیشنهاد مشخص نیست، در حالی که اکیتیکه هنوز با باشگاه آلمانی به توافق برای ادامه همکاری به توافق نرسیده است.

در مقابل کولوموآنی در گفتگو با اسکای آلمان اعلام کرد که دوست دارد به پاری سن ژرمن برود:"من خیلی به آینتراخت فرانکفورت مدیونم. من هواداران این تیم را در قلبم نگه می‌دارم و همیشه به شکلی بسیار حرفه ای رفتار می کنم. من همیشه تمام تلاشم را برای باشگاه کرده ام اما همه این را می دانند که پاری سن ژرمن پیشهادی رکوردشکن کرده است.

رفتن به پاری سن ژرمن یک فرصت منحصر به فرد برای من است. من مایلم به پاریس برود و این را به مسئولان باشگاه گفته ام. امیدوارم آینتراخت با پیشنهاد پاریس موافقت کند."

ستاره فرانسوی دوست دارد به پاریس برود 2