یک‌شنبه 10 تیر 1403

ستاره محبوب ژنرال در راه پرسپولیس

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
ستاره محبوب ژنرال در راه پرسپولیس

دروازه بان ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس چندی پیش اقدام به فسخ یک طرفه خود کرد که این موضوع جنجال های بسیاری به پا کرد. با این حال خبرهای موثقی وجود دارد که بیرانوند به مسئولان باشگاه اعلام کرده که قصد دارد به جمع سرخپوشان بازگردد.

بر اساس گزارش‌ها، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، در روزهای پایانی خردادماه اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد خود با این باشگاه کرد.

علت اصلی این اقدام، عدم پرداخت به موقع مطالبات مالی بیرانوند توسط باشگاه پرسپولیس بود. طبق الحاقیه قرارداد وی، در صورت عدم پرداخت مطالبات در ظرف 15 روز پس از آخرین بازی فصل، بیرانوند می‌توانست قرارداد را فسخ کند که او نیز به همین اقدام متوسل شد. این اقدام بیرانوند در شرایطی صورت گرفت که او در چند سال اخیر نقش مهمی در موفقیت‌های پرسپولیس ایفا کرده بود.

این در شرایطی بود که با توجه به سندی که به دست خبرنگار رسیده بود، باشگاه تمامی مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده و فسخ بیرانوند غیرقانونی است و همین موضوع طبعات سنگینی برای وی خواهد داشت. همین موضوع سبب شد تا سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان به اشتباه فاحش خود و وکیلش پی ببرد و بارها و بارها در در نوبت‌های مختلف دیگران را برای بازگشت، واسطه کند اما این موضوع با مخالفت مدیریت و هیات مدیره باشگاه مواجه شد.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس حالا در اقدامی دیگر این‌بار توسط وکیلش اعلام کرده از اقدام خود پیشمان است و قصد دارد به پرسپولیس بازگردد. بدین ترتیب باشگاه پرسپولیس و رضا درویش باید تصمیم نهایی را در مورد سنگربان پرحاشیه خود بگیرند. گفتنی است درویش بعد از این موضوع از سوی هیات مدیره باشگاه مامور به جذب جاشنین بیرانوند شده است و باید ببینیم این دروازه‌بان پرحاشیه به پرسپولیس باز خواهد گشت یا خیر؟

توافق نهایی استقلال با کاپیتان سپاهان!

استقلال چراغ خاموش و در دفتری بیرون از باشگاه مذاکراتش را برای جذب بازیکنان مختلف آغاز کرده است تا آبی‌ها با تقویت ترکیب خود آماده لیگ بیست و چهارم و شرکت در لیگ نخبگان آسیا شوند.

در این بین مطابق با شنیده‌ها محمد کریمی اولین بازیکنی است که برای تمدید قرارداد با استقلال با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او به زودی قراردادش را با آبی‌ها امضا خواهد کرد.

با این شرایط اگر ظرف روزهای آینده اتفاق خاصی رخ ندهد، محمد کریمی قراردادش را با استقلال امضا خواهد کرد تا کاپیتان وفادار سپاهان بعد از سال‌ها از این تیم جدا شود و در یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران کارش را دنبال کند.

رضایتنامه دو بازیکنی که نکونام می خواهد 550 میلیارد است!

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال نسبت به موضوع مذاکره با دروازه‌بان خارجی، واکنش نشان داد.

چیزهایی که شنیدیم دلگرم کننده نیست. اسامی مطرح می‌شوند که هرچند بازیکنان جوان و آینده دار هستند ولی به درد استقلالی که از هفته اول قرار است برای قهرمانی بجنگد، نمی‌خورند. سال قبل هم جوان‌هایی از این دست داشتیم که کارایی آنچنانی نداشتند.

وی با اشاره به مطرح شدن نام لژیونرهای فوتبال کشورمان برای پوشیدن پیراهن استقلال، افزود:

شنیده‌ام نکونام 8-7 بازیکن را اسم داده که رقم رضایتنامه 2 نفرشان بالای 550 میلیارد است. بنابراین جذب این بازیکنان خیلی سخت است. این ارقام در چِک هم جا نمی گیرند! بیش از 55 سال در فوتبال بودم. بعد از این همه بازی در تیم ملی و قهرمانی، الان حقوق ما پیشکسوتان تیم ملی 1 میلیون و 27 هزار تومان است. البته آن موقع هم پولی نمی‌دادند ولی آرامش داشتیم و فکرمان راحت بود. رفاقت و صمیمیت بود. دروغ و نارو نبود. برای همین با همان پول کم کار می‌کردیم و مشکلی نداشتیم.

رشیدی تصریح کرد:

اسامی زیادی مطرح شدند که قرار بود بیایند ولی اینطور نیست! باید قبل از اینکه اعلام کنند، هماهنگ می‌کردند و اگر آن‌ها موافق بودند اعلام می‌شد. با این اتفاق کار خودشان را خراب کردند.

پیشکسوت استقلال درمورد اینکه از بازیکنان داخلی اسامی برای انتقال به این تیم مطرح شده که اعترض هواداران را در پی داشته و بسیاری معتقدند تیمی که برای قهرمانی و آسیا آماده می‌شود، به بازیکنان بزرگتری نیاز دارد، گفت:

برخی خودشان بازار گرمی کردند. مدیر برنامه چند بازیکن جوان در تیم‌های دیگر، از سال قبل شروع کردند که آن‌ها را به استقلال می‌آوریم.

وی افزود:

یک شب نام رامین رضاییان مطرح شد که البته او بازیکن خوبی است اما فکر نمی‌کنم این انتقال صورت بگیرد چون پول زیاد می‌خواهد. این همه سال در فوتبال بودم، یک شصتم بیرانوند پول نگرفتم! ضمن اینکه نسل ما جاده صاف کن بود و شرایط را برای آیندگان مهیا کرد تا الان بتوانند استفاده کنند.

دروازه‌بان سال‌های دور استقلال درخصوص مذاکره این باشگاه با یک دروازه‌بان خارجی درحالیکه کاپیتان آبی‌ها دروازه‌بان است و فصل گذشته هم در صدر جدول کلین شیت‌های لیگ قرار داشت و اکنون گفته می‌شود برای لیگ نخبگان آسیا چنین تصمیمی گرفته شده، عنوان کرد:

من تعجب می‌کنم چرا به دنبال جذب دروازه‌بان هستند؟ حسینی فصل گذشته نشان داد آماده است. ملی پوش است و سابقه خوبی هم در بازی‌های بین المللی دارد. می‌توان در کنار او 2 دروازه‌بان جوان قرار داد و بالای سرشان هم یک مربی دروازه‌بانی خوب باشد که دغدغه‌های تیم در این بخش رفع شود.

وی افزود:

بیرانوند، حسینی، مظاهری و حقیقی دروازه‌بان‌های جوانی بودند که آن‌ها را به اردوی تیم ملی آوردیم. کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. حسینی در شیراز بود. بیرانوند در امیدهای نفت بود. همان موقع خبرنگاران سوال کردند، گفتم هر 4 نفر در حد تیم ملی هستند و آینده خوبی دارند. مگر حسینی تازه دروازه‌بان شده که در آسیا کم بیاورد؟ در مسابقات مختلف و سنگین بین المللی چه در تیم ملی و چه باشگاهی حضور داشته، نمی دانم چرا چنین فکرهایی می‌کنند. فکر نمی‌کنم خود نکونام چنین تصمیمی گرفته باشد.

ستاره محبوب ژنرال در راه پرسپولیس 2
ستاره محبوب ژنرال در راه پرسپولیس 3