سه‌شنبه 29 خرداد 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری دانا

کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به بهانه حمایت از زنان ایرانی به فشار علیه ایران اذعان کرد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعای حمایت از زنان ایرانی اعلام کرد: متعهد به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعای حمایت از زنان ایرانی اعلام کرد: متعهد به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات‌های ارشد کشورهای اروپایی 23 آبان ماه گذشته نیز در تداوم رویکرد مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران و تلاش برای تنفس مصنوعی به اغتشاشگران، مسائل حقوق بشری را بهانه و 29 شخصیت و 3 نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های اتحادیه اضافه کردند. به این ترتیب فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران به 126 شخصیت و 11 نهاد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لارنس نورمن سه‌شنبه شب در توئیتی ادعا کرد که بسته تحریمی جدیدی برای بررسی در نشست آتی شورای وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی آماده شده است. در این بسته طبق ادعای وی 10شخصیت و نهاد ایرانی به بهانه ارسال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین در فهرست تحریم‌ها قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران، انفجارهای امروز افغانستان را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«مایکل کوریلا» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام در واکنش به اتهام پراکنی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا علیه ایران، و بدون کوچکترین اشاره به حضور کشورش کیلومترها دور از خاک واشنگتن در منطقه غرب آسیا مدعی شد: ایران همچنان عنصر اصلی بی‌ثبات کننده در خاورمیانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده سنتکام بدون اشاره به جنگ افروزی‌ها و دخالت‌های آمریکا در غرب آسیا، ایران را متهم به ثباتی در این منطقه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسحاق لوانون سفیر سابق رژیم صهیونیستی در مصر با انتشار یادداشتی در روزنامه عبری معاریو ابراز نگرانی کرد که توافقنامه‌های عادی سازی امضا شده توسط رژیم صهیونیستی با سران برخی از کشور‌های عربی، در میان مردمان این کشور‌ها پذیرفته نشده است. به گفته وی، «این امر در جام‌جهانی قطر آشکار شد و مردم این کشور‌ها عادی‌سازی با ما را رد می‌کنند». پیش‌تر،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست هفتگی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با یک اقدام نمادین همراه بود. ناصر کنعانی روز دوشنبه با یک ماسک شیمیایی در جمع خبرنگاران حضور یافت. حرکتی که یادآور حمایت آلمان در جنگ تحمیلی از صدام و در اختیار قرار دادن سلاح های شیمیایی از سوی دولت این کشور به رژیم بعث بود و اشاره‌ای نیز به اقدام اخیر برلین برای حمایت از معترضان که هفته گذشته قطعنامه‌ای را در شورای حقوق بشر علیه ایران به تصویب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران به اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس درخصوص روزنامه‌نگاری آزاد واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران به اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس درخصوص روزنامه‌نگاری آزاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

رابرت مالی مذاکره کننده ارشد آمریکا به گزارش ساختگی یک شبکه تلویزیونی کشورش درباره بازداشت شدگان اغتشاشات در ایران واکنش نشان داد.