سه‌شنبه 29 خرداد 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

وب‌گاه عصر ایران

می‌توان از مسوولان و جامعه ایرانی انتظار داشت به کمک زنان و دختران افغانستانی بشتابند و امکان تحصیل آنها را در ایران تسهیل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

دستیار وزیر خارجه: آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای مساعدت به حل مشکلات ادامه تحصیل دختران به طرق مختلف از جمله به صورت برخط و استفاده از زیرساخت های موجود در ایران اعلام کردم.

خبرگزاری مهر

دستیار وزیر امور خارجه گفت: امروز در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران، مواضع ایران را به مقامات افغانستان در خصوص تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاه‌های این کشور اعلام کردم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار وزیر امور خارجه گفت: امروز در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران، مواضع ایران را به مقامات افغانستان در خصوص تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاههای این کشور اعلام کردم.

خبرگزاری دانا

دستیار وزیر امور خارجه گفت:«امروز با دعوت از سرپرست سفارت افغانستان ضمن تشریح موضع سخنگوی وزارت خارجه ایران در خصوص تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاههای افغانستان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای مساعدت به حل مشکلات ادامه تحصیل دختران به طرق مختلف از جمله به صورت برخط و استفاده از زیرساختهای موجود در ایران اعلام کردم.»

وب‌گاه عصر ایران

ناصر کنعانی: یک بار دیگر تاکید می گردد که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تجهیزات نظامی برای هیچ طرفی جهت استفاده در جنگ اوکراین صادر نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: یک بار دیگر تاکید می گردد که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تجهیزات نظامی برای هیچ طرفی جهت استفاده در جنگ اوکراین صادر نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی در توئیتی شب یلدا را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک پیام توییتری فرار رسیدن شب یلدا را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت، در حال حاضر گفت وگو با ایران در زمینه احیای برجام در دستور کار قرار ندارد. آلمان از تهران خواست تا در حل مشکلات باقی مانده «اراده سیاسی» از خود نشان دهد. به گزارش روزنامه «ینی شفق»، «فرانسیسکا اوبرمایر» از سخنگویان وزارت امور خارجه آلمان روز دوشنبه در شهر «برلین» به خبرنگاران گفت: «ایران اکنون باید پاسخ های فنی قابل قبولی بدهد که اکنون به اراده سیاسی نیاز...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان ملل تا ساعاتی دیگر شاهد اجرای نمایش ضدایرانی دیگر دولت جو بایدن است تا رویه ای خطرناک را در این نهاد بین المللی که حتی برای حضور هیاتی از ایران نیز کارشکنی کرده است؛ پایه گذاری کند.

خبرگزاری دانا

سازمان ملل تا ساعاتی دیگر شاهد اجرای نمایش ضدایرانی دیگر دولت جو بایدن است تا به رغم ادعای رویکرد دیپلماسی، به بهانه حمایت از زنان ایرانی، همسو با مخالفان جمهوری اسلامی ایران، رویه ای خطرناک را در این نهاد بین المللی که حتی برای حضور هیاتی از ایران نیز کارشکنی کرده است؛ پایه گذاری کند.

وب‌گاه عصر ایران

در خبر منتشر شده در سایت وزارت خارجه برخلاف اطلاع رسانی برخی رسانه ها، خبری از "احضار" نیست بلکه صرفا "دیدار" سفیر چین با دستیار وزیر خارجه ایران است.

وب‌گاه گسترش

وزارت امور خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر شد، اعلام کرد که تحریم‌های جدید شامل مقام‌های مرتبط با دستگاه قضا و زندان‌های ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به بهانه حمایت از زنان ایرانی به فشار علیه ایران اذعان کرد.