سه‌شنبه 29 خرداد 1403

سخنگوی وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران

خبرگزاری دانا

کاخ سفید در تداوم دخالت در امور داخلی ایران با پشتیبانی از ناآرامی ها، وعده واهی حمایت از اغتشاشگران را داد و مدعی تعهد دولت جو بایدن در این زمینه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه انگلیس در گفت‌وگویی به سوالاتی درباره روابط ایران و روسیه و وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا در اقدامی حمایت‌آمیز از ناارامی ها در ایران گفت تا اطلاع ثانوی ارتباطات و گفتگوهای مستقیم میان این نهاد اروپایی و جمهوری اسلامی ایران قطع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیده‌بان هسته ای سازمان ملل اعلام کرد که اوکراین در جریان درگیری های اخیر که بزرگ ترین نیروگاه هسته ای اروپا را به لرزه درآورد، از مرز تهدید عبور کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت منطقه کردستان عراق، امروز (دوشنبه، 21 نوامبر)، با انتشار بیانیه‌ای به آغاز حملات جدید موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انهدام مقر‌ها و مراکز باقی‌مانده گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضدایرانی مستقر در شمال منطقه عراق واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «ما حمله شب گذشته جمهوری اسلامی ایران به منطقه کردستان را با شدیدترین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: توصیه ما به مقامات جمهوری آذربایجان این است که درخصوص موضوعات اختلافی و سوءتفاهم‌ها از پشت تریبون‌ها صحبت کنیم تا از سوءتفاهمات جلوگیری شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه به نگرانی ها برای سلامتی علی کریمی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه امریکا گفت: مقامات ایران در حال گسترش خشونت علیه معترضان، به ویژه در شهر مهاباد هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلینکن در صفحه توییترش نوشت: بسیار نگران این هستم که طبق گفته‌ها، مقامات ایران در حال گسترش خشونت علیه معترضان، به ویژه در شهر مهاباد هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی به تکرار اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره اتفاقات اخیر ایران پرداخت.

وب‌گاه الف

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ادعاهای بی اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بسته 50 میلیون پوندی کمک‌های دفاع هوایی شامل 125 توپ و فناوری ضدهوایی برای مقابله با پهپادهای ارائه شده ایران خواهد بود، از جمله بیش از ده رادار و توانمندی الکترونیک ضد پهپادی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کشورهای غربی ادعا می کنند که ایران در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشین برای عملیات نظامی در اوکراین به روسیه می دهد. مسکو و تهران چنین اتهاماتی را رد کردند. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت که تهران چند ماه قبل از آغاز عملیات ویژه در اوکراین پهپادهایی به روسیه تحویل داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت انگلیس اعلام کرد که یک بسته جدید کمک‌های دفاع هوایی را برای کمک به حفاظت از غیرنظامیان اوکراین و زیرساخت‌های حیاتی ملی آن در قبال حملات روسیه به کی‌یف ارائه خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع عراقی از برگزاری جلسه ای غیرعلنی درمورد اقدامات ایران و ترکیه در خاک عراق در پارلمان این کشور خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که این پارلمان روز سه شنبه جلسه ای غیرعلنی درخصوص حملات ایران و ترکیه به اقلیم کردستان عراق برگزار می کند.