یک‌شنبه 8 مهر 1403

سربازان باشگاه مقاومت از جان مایه گذاشتند / «دبیر» به ما توجه کند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
سربازان باشگاه مقاومت از جان مایه گذاشتند / «دبیر» به ما توجه کند

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز با تمجید از کشتی گیران این تیم برای حضور در انتخابی ارتش های ایران و لیگ برتر گفت: ورزشکاران سرباز ما برای حضور در این دو رویداد از جان مایه گذاشتند.

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز با تمجید از کشتی گیران این تیم برای حضور در انتخابی ارتش های ایران و لیگ برتر گفت: ورزشکاران سرباز ما برای حضور در این دو رویداد از جان مایه گذاشتند.

مصطفی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: از طرف باشگاه مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله آن هم به دست خبیث‌ترین رژیم تاریخ را به ملت های آزاده و نهضت مقاومت تسلیت می گویم.

وی سپس به شرایطی که تیم های کشتی باشگاه مقاومت برای حضور در لیگ برتر دارند اشاره کرد و گفت: باید به کشتی گیران سرباز باشگاه افتخار کنیم که در نهایت سختی و فشاری که به دلیل همزمانی مسابقات انتخابی تیم ملی ارتش‌های ایران، جهت شرکت در مسابقات جهانی سیزم و لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور وجود داشت، بدون حتی ساعتی استراحت به شهر مسجد سلیمان رفتند.

حدادی در ادامه تمجید از ورزشکاران این باشگاه گفت: کشتی گیران ما روز پنجشبه هفته گذشته در مسابقات ارتش‌های ایران حداقل چهار دور کشتی گرفتند و ضمن کسب مدال های رنگارنگ، ساعت یک بامداد با توجه به نبود بلیط هواپیما از تهران به آبادان پرواز و از آنجا بعد از چهار ساعت با خودرو سواری ساعت 6 صبح به محل وزن کشی در مسجد سلیمان رسیدند و بدون این که استراحتی داشته باشند آماده مسابقات شدند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت که تیم های آزاد و فرنگی را همزمان راهی لیگ برتر کرده است ادامه داد: اقدامی که کشتی گیران ما انجام دادن جای تقدیر و قدردانی دارد چرا که آنها با کمترین استراحت آماده مسابقات شدند و برابر تیم پرمهره شهرداری مسجدسلیمان به میدان رفتند. آنهایی که ورزش کرده اند و کشتی گرفته اند می دانند چه کاری سخت و طاقت فرسایی است.

مصطفی حدادی با تاکید بر این که به این سربازان و حضورشان در لیگ برتر افتخار می کند ادامه داد: با تمام وجود از غیرت و پشتکار کشتی گیران سرباز قهرمان تیم مقاومت تشکر و قدردانی می‌کنم و به تمامی آنها با کشتی هایی که از خودشان به نمایش گذاشتند افتخار می‌کنم. امیدوارم مسئولان هماهنگی بهتری در برگزاری این رویدادهای بزرگ داشته باشند تا همزمانی و ناهماهنگی موجود به کشتی کشور لطمه نزند.

وی با اشاره به باخت 6 بر 4 مقابل تیم پر مهره نفت و گاز زاگرس گفت: کشتی گیر 120 کیلوی ما به دلیل خستگی و فشاری که از مسابقات ارتش ها به بدنش وارد شده بود در کشتی اول لیگ مصدوم شد و ما با 9 کشتی گیر به مصاف تیم پرقدرت زاگرس رفتیم و نتیجه قابل قبولی برای مقاومت محسوب میشود.

مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز اظهار داشت: از مدیر تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد و همچنین کادر فنی آنها نهایت تشکر و قدرانی را دارم که بدون هیچ چشم داشتی برای اعتلای نام باشگاه در کنار ما ایستادند. همین که تیم کشتی آزاد مقاومت در دو رقابت کشتی آزاد و فرنگی با بضاعت اندک مالی حضور دارد و در تمامی رقابتها حرفه ای گری و اخلاق مداری را در سطح کشور به نمایش می گذارد برای مجموعه باشگاه ما کافی است.

حدادی در ادامه تاکید کرد: مجموعه باشگاه مقاومت ضمن نیم نگاهی به بعد قهرمانی رشته ها، هدفی جز اشاعه و گسترش اصول اخلاقی و روح پهلوانی به ویژه در کشتی را ندارد. امیدوارم شخص آقای دبیر که جزو مدیران اخلاق مدار کشور است به این ماموریت ما که رعایت اصول اخلاقی و پهلوانی بوده و این باشگاه با تمام توان این اصول را در تمامی مسابقات لیگ برتر کشور به نمایش می گذارد توجه ویژه نموده و با ایجاد انگیزه بیشتر مشوق باشگاه هایی چون باشگاه مقاومت البرز در ادامه راه باشد.

سربازان باشگاه مقاومت از جان مایه گذاشتند / «دبیر» به ما توجه کند 2