سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سردار اشتری: پلیس در مقابله با ناامنی و ناهنجاری‌ها بیش از پیش آماده است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سردار اشتری: پلیس در مقابله با ناامنی و ناهنجاری‌ها بیش از پیش آماده است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز پلیس با وجود فشارهای مأموریتی و شدائد نسبت به قبل در مقابله با ناامنی ها و ناهنجاری ها بیش از پیش آماده است.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"حسین اشتری" در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین "آل هاشم" نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن با هدف ضربه زدن به نظام با بسیج تمام امکانات و تدارک یک جنگ ترکیبی تمام عیار به میدان آمده بود اظهار داشت: هدایت های حکیمانه مقام عظمای ولایت، هوشیاری مردم و اقدامات میدانی نیروهای جان برکف اعم از فراجا، سپاه و بسیج دشمن را در رسیدن به آرزوهای خام خود ناکام گذاشت.

وی گفت: شکست دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کرد و افتخار پلیس ایستادگی در برابر دشمنان برای تأمین امنیت جان، مال و ناموس مردم و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به لزوم تلفیق اقتدار، درایت و عقلانیت برای چیره شدن بر مسائل اشاره کرد و گفت: امروز پلیس با وجود فشارهای مأموریتی و شدائد نسبت به قبل در مقابله با ناامنی ها و ناهنجاری ها بیش از پیش آماده است و نقش نهادهای نظامی و امنیتی به ویژه بسیج در همکاری با پلیس برای مدیریت میدان در اغتشاشات بی بدیل و مثال زدنی بود.

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز بیان داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث قوت قلب همه ماست و صلابت، اقتدار و استواری کارکنان فراجا در برخورد با عوامل ناامنی قابل تقدیر و ستایش است.

حجت الاسلام "آل هاشم" همچنین به نقش فراجا در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: اقدام به موقع عوامل اطلاعاتی به ویژه سازمان اطلاعات فراجا در رسواسازی دشمن و رو کردن توطئه های آنان در کشته سازی ها مثال زدنی است و اقدام مقتدرانه و مهربانانه فراجا حمایت مردمی را با خود داشت و با وجود درگیری های مأموریتی پلیس هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به مردم وارد نشد.

در پایان دیدار"خرم عابدین" استاندار آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از تلاش های جان برکفان فراجا و عوامل امنیتی در خنثی سازی توطئه های دشمنان بیان داشت: مجموعه فراجا در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، هوشمندانه عمل کرد و امنیت ترکیبی، دستاورد مجاهدت فراجا در میدان بود و دشمن تصور نمی کرد مردان میدان چنین هوشمندانه و با تدبیر عمل کنند و از حرفه ای عمل کردن نیروهای فراجا مات و مبهوت ماند.