جمعه 28 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: خدمات ارزشمند قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در زمره مردمی ترین نیرو‌های مسلح جهان قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار سلامی با بیان اینکه اروپایی‌ها نمی‌توانند با سپاه هماوردی کنند، گفت: ایران اسلامی تجربه زمین‌زدن قدرت‌های بزرگ را دارد و ایران امروز از اراده اروپا برای تحریم عبور کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سردار حسین سلامی: امروز سپاه امنیت انرژی و تجارت جهان را در راهبردی‌ترین گذرگاه آبی جهان تأمین می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده سپاه با اشاره به رد پای آشکار این کشورها در تعمیق یک بحران امنیتی، در داخل کشور ما ظرف ماه‌های گذشته، گفت: دیدید که چگونه این کشورهای اروپایی تلاش کردند، نقش میدان‌دار اصلی را در سلب مشروعیت بین‌المللی از نظام ما به عهده بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی در نشست غیرعلنی روز یکشنبه دوم بهمن مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اروپا در امتداد خط تاریخی خود در این فتنه عظیم جهانی به‌عنوان بخشی از آرایش یک جنگ جهانی علیه ملت ایران عمل کرد. منظورم از اروپا برخی از کشورهایی هستند که همواره میدان‌دار ایجاد چالش، جنگ و بحران علیه ملت عزیز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به اروپا واضح می‌گوییم؛ دست‌های ما باز است، قلمرو قدرت ما وسیع است، ما به همه جا دسترسی داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه گفت: آیا این پاسداران انقلاب اسلامی نیستند که امروز در پهنه خلیج فارس و تنگه هرمز به کمک برادران عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امنیت انرژی و تجارت جهان را در راهبردی‌ترین گذرگاه آبی عالم تامین می‌کنند؟

خبرگزاری تسنیم

جلسه غیر علنی نمایندگان با فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه برای بررسی اقدام متقابل علیه پارلمان اروپا برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قابی متفاوت از حضور محمد باقر قالیباف و سردار حسین سلامی بر سر مکان یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حضور محمد باقر قالیباف و سردار حسین سلامی بر سر مکان یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قابی متفاوت از دیدار بامدادی آنها را ثبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حضور محمد باقر قالیباف و سردار حسین سلامی بر سر مکان یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی تر عمل می کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی ها توصیه می کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.

وب‌گاه عصر ایران

هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی تر عمل می کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده اند، ولی ما به اروپایی ها توصیه می کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: اروپایی‌ها اشتباهات خود را تکرار نکنند، هر چند به همراه آمریکا عادت دارند جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض کنند.

خبرگزاری تسنیم

با نگاهی به نقشه منطقه در می‌یابیم مهمترین گذرگاه‌های آبی دنیا در مجاورت ایران و همپیناناش در جبهه مقاومت و شکبه‌های یکپارچه موشکی و پهپادی آنها قرار دارد.