پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: جلسه قرارگاه قرآنی نور سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما امروز تولید کننده قدرت هستیم و نه مصرف کننده قدرت، تصریح کرد: امروز ما از باقی مانده سفره دیگران غذا نمی‌خوریم بلکه خود صاحب سفره ایم و و قدرت ما از درون ذهن‌های جوانان و اندیشمندان این سرزمین، شکل می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انواع کامیون‌های پرتاب موشک های کروز به همراه سامانه‌های راداری و فرماندهی و چند صد موشک کروز و بالستیک از برد 300 تا 1000 کیلومتر نیز از جمله سامانه‌ها و تجهیزاتی است که امروز به توان نیروی دریایی سپاه الحاق و افزوده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سلامی گفت: ما برای امنیت و آرامش همواره تلاش می‌کنیم، این مشی ماست. جهان مجاهدت ایران سربلند را برای گسترش آرامش و امنیت دیده است، ما با تمام مردمان مسلمان و کشورهای مسلمان احساس برادری و همبستگی داریم.

خبرگزاری مهر

پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حقیقت دولت‌های متخاصم و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بازیگران اصلی و درجه یک روند بی‌ثبات‌سازی جنوب شرق کشور هستند و گروه‌های دیگر را باید کنشگران درجه دو و تابع برنامه بیگانگان تلقی کرد.

خبرگزاری تسنیم

با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت به همت سازمان بسیج دانشجویی و با همکاری مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) روز 23 تیرماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت به همت سازمان بسیج دانشجویی و با همکاری مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) روز 23 تیرماه برگزار می‌شود. این طرح با هدف تقویت سطح بینش اندیشه اسلامی دانشجویان بسیجی و در حوزه‌هایی از جمله معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق و... به مدت 45 روز برگزار می‌شود. افتتاحیه این دوره نیز روز 23 تیرماه در مجتمع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که انزوا و محاصره یک خواب و رویای پریشان بود، گفت: وقتی دشمن متوجه شد با همه ظرفیت آمده و نظام ما تکان نخورد، فهمید فصل مقابله با نظام تمام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

دشمن بزرگ دست ما را برای قدرتمند شدن باز می‌کند. ما از عمل دشمن فرصت‌ها را برای قدرتمند شدن ساختیم و در آن فشار سنگین موفق شدیم. دشمنان ایران اذعان می‌کنند که فشار حداکثری آمریکا به شکست حداکثری او تبدیل شده که این یک واقعیت است. وقتی دشمن متوجه شد که با همه ظرفیت‌ها آمده اما نظام تکان نخورد، فهمید که فصل مقابله با نظام تمام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده سپاه گفت: ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده است. چه کسی امروز می‌تواند از واردات و صادرات جلوگیری کند، هیچ کس.

خبرگزاری تسنیم

سردار سلامی گفت: اساتید بسیجی و غیر بسیجی تفاوتی نمی‌کند ما همه فرزندان یک ملت هستیم ما پیروان یک مکتب هستیم و تحت یک پرچم هستیم.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز شهادت شهید چمران اجتماع عظیم اساتید بسیجی در سراسر کشور برپا می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری رونمایی شد.