پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سردار حسین سلامی

سردار حسین سلامی

خبرگزاری مهر

پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موشک هایپر سونیک «فتاح» به عنوان آخرین دستاورد راهبردی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران صبح روز گذشته با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه رونمایی شد. شایان دنیادیده خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در ویدئو زیر، به تشریح مهم‌ترین ویژگی‌های این موشک پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار سلامی گفت: به دانش تنوع‌بخشی و تاکتیک‌پذیری سامانه‌ها در حوزه‌های مختلف رسیده‌ایم که از جمله آن‌ها موشک فتاح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دانش تنوع‌بخشی و تاکتیک‌پذیری سامانه‌ها در حوزه‌های مختلف رسیده‌ایم که از جمله آن‌ها موشک فتاح است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حسین سلامی گفت: امروز ما به دانش و فناوری تنوع بخشی و تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیده‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی حتی یک گلوله کلاشینکف هم نمی‌ساختیم و سلاح‌ها همه وارداتی بود و باید با ابزارهای دیگران می‌جنگیدیم، اما نمی‌شود عاریتی جنگید و امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی گفت: اسرائیلی ها فرمانده بزرگ ما را شهید کردند و انتقام باقیست، سیلی اول را خوردند و سیلی دوم همین اخراجی است که به مرور در حال رخ دادن است و سیلی نهایی مانده، آنها دیگر در منطقه جایگاهی ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگرچه سردار ما را شهید کردند، اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن‌ها از منطقه نیست، دریافت می‌کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی تصریح کرد: آمریکایی ها اگرچه سردار ما را شهید کردند اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن ها از منطقه نیست، دریافت می کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار سلامی گفت: کسی نمی تواند مانع تجارت دریایی ما شود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد یقه آنها را در هر کجای جهان خواهیم گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز پنجشنبه در همایش یادواره شهدا شهرستان گلپایگان و یادمان 28 شهید روستای وانشان گفت: دشمنان می‌خواستند مردم ما را فلج کنند و تحریم نسخه‌ای بود برای تسلیم و به همین دلیل تمام قدرت خود را به صحنه آورد تا ایران را در جامعه بین‌الملل تنها بگذارد، ولی در مقابل جوانانی با ایمان از نظام دفاع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه گفت: امروز امت ما بر خلاف گذشته به پیش حرکت می کند در حالی که دشمنان قصد داشتند ما را در تنگنا قرار داده تا تسلیم شویم اما اینگونه نشد و ما مسیر پیشرفت را طی کرده و می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکست دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین شکست تاریخی بود زیرا آنان با کشورها و گروه‌های متعددی علیه این ملت و نظام اسلامی به میدان آمده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار سلامی فرمانده کل سپاه: آمریکایی ها اگرچه سردار ما را شهید کردند اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن ها از منطقه نیست، دریافت می کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی با بیان اینکه سپاه آسایش مردم را بر آسایش خود ترحیج می‌دهد افزود: سپاه میدان فداکاری و وفاداری هست البته نیروی زمینی سپاه تجلی روح ایثار و فداکاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه گفت: مردم حیاتی ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور و شایسته فدا شدن هستند و همه ما در راه آرزوهای بلند این مردم فدا خواهیم شد.