سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: راحت‌ترین تصمیم این است که برای داربی داور خارجی بیاوریم و پشت او پنهان شویم، اما داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد ارلینگ هالند و لیونل مسی دو شانس اصلی توپ طلای امسال هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ماه‌های اخیر، رئیس‌جمهور چین با راه‌اندازی برنامه‌هایی مانند دوره‌های مطالعه جمعی برای تبلیغ دکترین سیاسی خود، یک کمپین آموزش عقاید سیاسی را آغاز کرده است. این کمپین در مدارس، بیمارستان‌ها، بانک‌ها، دادگاه‌ها، ایستگاه‌های پلیس، پایگاه‌های نظامی و عبادتگاه‌ها در آنچه که وی «تعمید معنوی» می‌خواند، اجرا می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگار اسپانیایی از کوچ دسته جمعی بازیکنان سرشناس دنیا به لیگ عربستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور، پیروزی کمال قلیچداراوغلو نامزد ائتلاف ملت و رقیب خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را به معنی پیروزی آمریکا خواند.

وب‌گاه فرارو

مهاجم افسانه‌ای و برزیلی سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی از گل مورد علاقه‌اش در فصل جاری سخن گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «رجب طیب اردوغان» پنجشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی با شبکه دی و سی. ان. ان. ترک گفت: پیروزی رقیب من به معنی موفقیت نزول خواران لندن نشین، شرکت‌های آمریکایی و تروریست‌ها خواهد بود. وی با بیان این که «نباید به کسانی که درصدد اخلال در اتحاد و صلح در داخل ترکیه هستند، فرصت دهیم»، افزود: من به خاطر همین دیدگاه، مورد هجمه رسانه‌ها و مجلات غربی قرار گرفتم...

وب‌گاه مشرق نیوز

به نظر می‌رسد ارلینگ هالند و لیونل مسی دو شانس اصلی توپ طلای امسال هستند.

وب‌گاه فرارو

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار یک پست مفصل از هواداران و بازیکنان تیمش تجلیل کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: زین‌الدین زیدان پیشنهاد سرمربیگری تیم رونالدو را رد کرد.