یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه فرارو

در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی 100 متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: ساکت الهامی پس از یک فصل نسبتا موفق، تیم تهرانی هوادار را به مقصد باشگاهی دیگر ترک خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار تیش با رم در فینال لیگ اروپا با اشاره به تجربه مورینیو گفت آقای خاص تجربه فینال‌های متعددی را دارد ولی او در اولین فینالش به میدان می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در تشکیل کارگروه کسب مجوز حرفه‌ای در باشگاه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، مسئول امر به معروف طالبان به مردم هشدار می دهد که اگر مردان پیراهن و شلوار افغانی نپوشند مجرم محسوب می شوند و هر دختر دچار بدحجابی شد هم خود و هم پدر و برادرش به عنوان مجرم مجازات می شوند.

وب‌گاه ورزش سه

ساکت الهامی پس از یک فصل نسبتا موفق، تیم تهرانی هوادار را به مقصد باشگاهی دیگر ترک خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال گفت که حرکت بیرانوند در پایان دربی قبل را فراموش نمی کند و از تماشاگران استقلالی نیز خواست آن را از یاد نبرند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا و دیدار تیمش مقابل سویا گفت سویا تاریخ بزرگی در این تورنمنت دارد ولی جالوروسی برای جنگیدن و قهرمانی به میدان می‌رود.

وب‌گاه فرارو

ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال مطالبات خود را دریافت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.

وب‌گاه ورزش سه

کایسری اسپور با یک بازیکن ایرانی دیدار مقابل کاراگومروک را آغاز می‌کند.

وب‌گاه فرارو

نخست وزیر طالبان به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفته است حکومت طالبان از «ورزشکاران خود به طور کامل حمایت می‌کند و همه شرایط ممکن را برای موفقیت آنها مساعد کرده است و تیم ملی فوتبال در مسابقات آسیایی برای افغانستان به میدان خواهد رفت.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری جدید و ناراحت کننده از بازیگر خوش‌رکاب منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در فینال جام حذفی حضور یافت.