یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تسهیلات و عقد رایگان مددجویان و معلولان بهزیستی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام رسانه‌های افغانستان، یک مقام دولت طالبان که پیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی اظهاراتی جنگ‌طلبانه را علیه ایران مطرح کرده بود، از سمت خود برکنار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران است. ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جلسه شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی و اعلام قیمت گندم اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوروزی، نماینده مجلس درباره طرح مقابله با سگ‌گردانی به دیده‌بان ایران گفت: بر اساس این طرح گرداندن حیوانات نامانوس و نامتعارفی همچون کوروکودیل، میمون، اژدها، خوک، گرگ، پلنگ و سگ ممنوع می‌شود. می‌توانند به بیابان بروند و در آنجا بگردانند ولی در ساختمان که زن و بچه ساکن هستند، نباید نگه داری و باعث وحشت شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

منچسترسیتی می‌تواند دومین تیم انگلیسی تاریخ شود که سه‌گانه را در فوتبال اروپا به دست می‌آورد ولی آنها کار آسانی در این راه نخواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلال و سپاهان در تلاش برای خریدن شاه ماهی لیگ برتر هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای، فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دور دوم فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه‌کشی در حالی در ابتدای فاز دوم یعنی مرحله انتخاب محصول از سوی متقاضیان قرار دارد که خودروسازان مشغول تحویل محصولات فردخته‌شده دور اول هستند. ایران خودرو که به دلیل تکمیل ظرفیت در دور دوم غایب بود، تمام تمرکز خود را روی تحویل زودتر از موعد محصولات ثبت‌نامی قرار داده است.

وب‌گاه عصر ایران

قالیباف برای ریاست، عبدالرضا مصری و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری برای نواب رئیسی مجلس، محسن پیرهادی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی و سید نظام الدین موسوی برای ناظری مجلس انتخاب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقوع یک حادثه در خیابان ولیعصر تهران، این خیابان را مسدود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو ماه از شب تعیین سرنوشت کارگران گذشت؛ در آخرین روز از سال 1401 بعد از نشست‌های طولانی شورایعالی کار، حداقل دستمزد کارگران فقط 27 درصد افزایش یافت؛ در همان زمان نرخ تورم رسمی حدود 50 درصد بود و بنابراین اگر قرار بود قانون در حداقلی‌ترین خوانش با استناد به بند یکِ ماده 41 قانون کار اجرایی شود، باید حداقل مزد کارگران شاغل حداقل 50 درصد افزایش می‌یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه حجاج چند دلار ارز می گیرند و نحوه دریافت دلار زائران پرداخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

افزایش تعداد بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری در کنار مزیت‌هایی که مدنظر مسئولان است، ممکن است گریبان باشگاه‌های ایرانی را در فیفا بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز درباره بازداشت 2 عضو این شورا و فساد در شهرداری و شورای شهر شیراز توضیحاتی ارائه کرد.