شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی جدید، سیل، طوفان و وزش باد شدید و سایر مخاطرات جوی به شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

پیشکسوت تیم استقلال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته به صورت غیرمنتظره به عیادتم آمد و از او تشکر می‌کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای جزئیات خدمات جدید ویژه بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه عربی به نقل از برخی منابع به سفر سلطان عمان به مصر و احتمال وساطت میان تهران و قاهره پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اسامی نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آرسنال قصد دارد بار دیگر برای جذب بازیکنان منچسترسیتی اقدام کند و این بار ایلکای گوندوغان، کاپیتان این تیم، را مدنظر دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه شهریه مدارس را به مدارس ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی قاسمیان روزنامه نگار سینما و تلویزیون درباره کمدی تازه اکران شده «یقه سفیدها» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نقطه قوت «یقه‌سفیدها»، قصه قابل باور آن نسبت به کمدی‌های رایج است، اگرچه زیاد بیننده را نمی‌خنداند. مهدی کوشکی تنها بازیگر فیلم است که نقش‌آفرینی خوبی دارد و باقی بازیگر‌ها گویی سرسری در فیلم حاضر شده‌اند. درام کم رمق و شوخی با ترند‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ریانه برناوی»، به عنوان نخستین زن در تاریخ جهان عرب بامداد امروز با همراهی «علی القرنی» دیگر هموطنش رهسپار ایستگاه فضایی بین المللی شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به پیروزی سخت تیمش مقابل اوسر و نزدیک شدن به کسب عنوان قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع پرسپولیس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادیار شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج از انتشار تصویر سه متهم سرقت مقرون به آزار که در پوشش مسافرکشی اقدام به سوار کردن قربانیان خود کرده و اموال باارزش آن‌ها را با استفاده از سلاح سرد می‌ربودند برای شناسایی شکات احتمالی با دستور قضایی خبرداد.

خبرگزاری مهر

قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با گذشت بیش از دو دهه از تصویب قانون اهدای اعضا از مبتلایان مرگ مغزی، جایگاه ایران در جدول جهانی اهدای عضو، همچنان از تاثیر ضعف فرهنگی و اطلاع‌رسانی در تنزل شاخص این اقدام نجاتبخش در کشور حکایت دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم «نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا» هشتمین فیلم سینمایی سامان مقدم است که در سال 1395 ساخته شد، در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شد. این فیلم دنباله‌ای بر کمدی موفق «نهنگ عنبر» است و داستان ارژنگ صنوبر را روایت می‌کند که بعد از چهل سال انتظار، با رویا ازدواج می‌کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند برای برگزاری مراسم عروسی به شمال بروند، اما در مسیر و در حین مرور خاطرات...