یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: بسته تحریمی جدیدی علیه ایران وضع خواهیم کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس گزارش بسیاری از کاربران سکوی آمریکایی اینستاگرام از حدود ساعت 22:00 شب گذشته به وقت گرینویچ در نقاط مختلف جهان در دسترس نیست، سخنگوی متا هم در پاسخ به پیگیری‌های رویترز فقط به گفتن عبارت «مشکل فنی» بسنده کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 برادر که با ایجاد اکانت در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی دختران کم‌سن را فریب داده و با دسترسی به تصاویر و اطلاعات شخصی‌شان آنها را تهدید می‌کردند، دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

* یکی از اعتصاب غذاهایی که اپوزیسیون روی آن مانور می‌داد، اعتصاب غذای وحید بهشتی در لندن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شریعتمداری: انگار لایحه عفاف و حجاب برای گسترش بی‌حجابی تهیه شده / مطابق این لایحه، نیروی انتظامی باید برای کشف‌حجاب‌کننده پیامک بفرستد؛ اگر مراعات نکرد چه؟ پیامک دوم؛ آیا این ماده خنده‌دار نیست؟ / آیا راننده خودرو نسبت به کشف‌حجاب سرنشینان مسئولیتی ندارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت پست درباره کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک جعلی لینک‌دار با نام ماموران پست هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به همراه همسر و دو دخترش مکه و کیان روز شنبه در آخرین دیدار لیورپول برابر استون ویلا در آنفیلد حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیامک قاسمی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: من همچنان پیش‌بینی‌ام برای امسال این است که به ابرتورم به آن شکل که در ونزوئلا بود، فاصله داریم، اما از همیشه به تورم‌های بالای صد درصد نزدیک‌تریم.

خبرگزاری تسنیم

بال برزیلی رئال مادرید پس از توهین‌های نژادپرستانه‌ای که از هواداران والنسیا در بازی شب گذشته دو تیم شنید، پاسخ رئیس لالیگای اسپانیا را داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور گفت: استقبال مردم در استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری بنزین آزاد بیشتر شده اما فرایند جمع آوری کارت آزاد جایگاه ها نیاز به فرآیندی 6 ماهه دارد.

خبرگزاری مهر

بر اساس اطلاعات منتشرشده در تارنمای شرکت تسلا، این شرکت برای فروش خودروهای مدل 3 خود در آمریکا بیش از 1300 دلار تخفیف گذاشته است.

وب‌گاه ورزش سه

لئوناردو ژاردیم هدایت تیم فوتبال الریان را بر عهده گرفت تا سال بعد در لیگ ستارگان قطر مربیگری کند.