یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سرقت کابل فشار قوی برق در شمال تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سرقت کابل فشار قوی برق در شمال تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان سیم کابل فشار قوی برق در شمال شهر تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی گفت: حوالی ساعت 6 صبح امروز مقداری سیم و تعداد 10 عدد فیوز پست برق توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته که موجبات خاموشی و نارضایتی مشترکین منطقه را به همراه داشته است، لذا با توجه به اینکه اقدام سارقین نارضایتی عمومی بالایی ایجاد کرده بود اقدامات ویژه در خصوص کشف این جرم آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، سارقان با خودروی 207 سفید رنگ در شمال شهر تهران مشغول سرقت کابل‌های برق بوده‌اند که ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه توسط کارآگاهان، سارق در شمال شهر تهران دستگیر و به آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: متهم پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر 10 فقره سرقت مقادیر زیادی سیم برق معترف شد و گفت سیم‌ها را به دلیل اعتیاد سرقت کرده و آن‌ها را به خریداران ضایعات جهت تامین مواد مخدر میفروخته است.

گفتنی است؛ متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی