سه‌شنبه 12 تیر 1403

سرلشگر حسین سلامی

سرلشگر حسین سلامی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه ورزقان رفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه ورزقان رفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (دوشنبه، 30 بهمن) در در افتتاح نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاورد‌های ورزش سپاه پاسداران گفت: امروز شما اگر به دنیای ذهن طراحان، سیاست‌مداران و فرماندهان عالی رتبه دشمن رفته و ذهن آن‌ها را بازخوانی کرده و آن را به صورت داده‌های روی کاغذ استخراج و مکتوب کنید، شاهد هستید که می‌گویند همه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال دیشب (شنبه) مهمان یک برنامه تلویزیونی بود و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه دیدار امروز سرلشگر حسین سلامی با اعضا تیم ملی فوتبال ایران تصویری از امیر قلعه نویی در آغوش ایشان منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 35 بسیج دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به سردار سلامی در رابطه با واقعه دردناک حمله‌ی تروریستی به حرم شاهچراغ، خواهان برخورد قاطع با ایجاد‌کنندگان هر نوع ناامنی در میهن اسلامی شدند. متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله قاصم الجبارین وَقاتِلوهُم حَتِی لاتکون فتنه و یکون الدین لله فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت:30 دفتر بسیج دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه ای به فرمانده سپاه پاسداران خواستار برخورد قاطع با ایجادکنندگان هر نوع ناامنی در کشور شدند.

خبرگزاری تسنیم

30 دفتر بسیج دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه ای به فرمانده سپاه پاسداران خواستار برخورد قاطع با ایجاد‌کنندگان هر نوع ناامنی در کشور شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه رسانه و خبرنگاری رکن مهم حکمرانی کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در چند ماه قبل دشمنان ایران رؤیای فروپاشی نظام مقدس اسلامی را در سر می‌پروراندند و خواب‌های آشفته برای در هم شکستن اراده و امید می‌دیدند و تلاش کردند جوانان ما را به خیابان‌ها بکشانند و آنان را در مقابل نظام قرار دهند اما امروز که ضعف و از هم گسیختگی و افسردگی و پوسیدگی و شکست‌های آشکار آن‌ها به وضوح دیده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: سردار سلامی با بیان اینکه می‌خواستند ما را منزوی کنند، افزود: همسایگانی که فاصله گرفته بودند به نظام ما اقبال نشان دادند و امروز ما منبع مشروعیت نظام‌های دیگر هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال و به سقوط نزدیک و اولین آثارش در درونش دیده می‌شود که نظام سیاسی مستقری ندارد و از کارایی افتاده و کفگیر سیاست شان به ته دیگ خورده و مجبور شده اند صهیونیست‌ها را از ترس قیام مردم فلسطین از مسجد الاقصی دور کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مراسم وداع با پیکر شهیدان مدافع حرم؛ «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفر آبادی» شامگاه امروز دوشنبه 14 فروردین ماه 1402 با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران وبا حضور آحاد مردم در معراج شهدای تهران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» صبح امروز برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سرلشگر حسین سلامی، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی، محمد مخبر، محسن منصوری جهت عرض تسلیت در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی حضور یافتند.