پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سرلشگر حسین سلامی

سرلشگر حسین سلامی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی» با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی قدس سپاه و مردم تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - اجلاسیه نهایی کنگره ملی 6090 شهید استان قم روز پنجشنبه با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور هزاران تن از مردم مومن، انقلابی و ولایی این استان در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس حوزه بین‌الملل از هشدار رسمی تهران به ریاض خبر داد و در پاسخ به این سؤال که نتیجه هشدار فرمانده کل سپاه چه خواهد شد، تصریح کرد: آنها از طریق کانال‌های دیپلماتیک به ما گفتند که ایران اینترنشنال برای آنها نیست که ما پاسخ آن‌ها را اصلاً قبول نکردیم. اگر ایران اینترنشنال به آن‌ها ربط ندارد، خیلی از اتفاقات ممکن هم به ما ارتباطی نخواهد داشت.

خبرگزاری مهر

جامعه ورزش با حضور در دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور، یاد و خاطره 5135 شهید ورزشکار را گرامی داشتند.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرلشگر سلامی پنج‌شنبه شب به مناسبت روز جهانی قدس در مراسمی که توسط کمیته فلسطینی روز جهانی قدس در غزه برگزار شد، برای اولین بار در جمع مردم غزه به صورت مجازی به سخنرانی پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنانی در جمع مردم غزه گفت که هیچ کدام از مذاکرات سازش هرگز منجر به آزادی فلسطین نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما پرچم جهاد را برای حمایت از فلسطین بالا برده و ثابت کرده‌ایم که در این راه ثابت قدم هستیم.

خبرگزاری دانا

سرلشگر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنانی در جمع مردم غزه گفت که تمامی مذاکرات سازش هرگز منجر به آزادی فلسطین نخواهد شد.

خبرگزاری میزان

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: روز جهانی قدس، امت اسلامی را در حمایت از آرمان فلسطین متحد کرد.

وب‌گاه تابناک

سرلشگر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که آمریکایی‌ها جایی در منطقه ندارند و لاجرم باید به خانه خودشان باز گردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: استاد دانشگاه امام حسین در سالگرد حمله به عین‌الاسد تاکید کرد: هدف از حمله به عین‌الاسد کشتار نبود که اگر می‌خواستیم سربازان آمریکایی را مورد هدف قرار دهیم، موشک را وسط آسایشگاه آن‌ها می‌زدیم.

خبرگزاری ایسنا

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با صدور پیامی به شرح زیر از دست اندرکاران اجرایی کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام تجلیل و قدر دانی کرد.