پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سرلشگر حسین سلامی

سرلشگر حسین سلامی

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دانش‌آموزان کشورمان امروز همزمان با یوم‌الله 13 آبان در مکان‌های تعیین‌شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بار دیگر فریاد استکبارستیزی سر داده و مهر تاییدی بر سند افتخار مبارزه و مقاومت ملت ایران در برابر زورگوبان زدند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - مراسم آیین نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز امروز چهارشنبه در مدارس سراسر کشور نواخته شد که در این مراسم ها شعار محوری مراسم 13 آبان امسال که "ایستادگی و مقاومت ملی ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا" است، مورد تاکید قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زنگ استکبارستیزی صبح فردا (چهارشنبه 12 آبان ماه) به طور همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی با بیان اینکه امسال مراسم 13 آبان به حضور مردم برگزار می شود، از اعلام آمادگی پلیس برای برگزاری باشکوه راهپیمایی دانش آموزان و سایر اقشار مردم در روز پنجشنبه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم 13 آبان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا با اجتماع مردم و سخنرانی سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مستکبران به ظاهر قدرتمند هستند و سلاح و اقتصاد قوی دارند چرا که همه عالم را غارت کرده اند تا با آن بر جهان مسلط شوند و باید متوجه بود که عالم اسلام جزو هدفهای کلیدی استکبار است.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی رئیس سازمان بسیج هنرمندان را منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حکمی رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی را منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه گفت: الان زمانی رسیده است که ما می‌توانیم به آمریکایی‌ها واکسن بدهیم و اگر آنها کمبودی دارند ما حاضریم به آنها کمک کنیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - آیین تجلیل از حافظان سلامت امروز دوشنبه همزمان با ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) به همت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در بیمارستان آیت‌الله فیروزآبادی شهرری برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی تاکید کرد: که غیظ آمریکا دائمی بوده و ماهیت آن استکباری است. اگر با او سازش هم کنیم در نهایت اراده ما را می‌شکند و هر ملتی تا زمانی در برابر دشمن استوار است که اراده او پابرجاست.

خبرگزاری مهر

سیریک - پایگاه «شهید راهبری» نیروی دریایی سپاه در شرق تنگه هرمز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

مهدی میرجلیلی به عنوان جایگزین سردار داود آذرنوش به ریاست سازمان بسیج ورزشکاران منصوب شد.

خبرگزاری دانا

جمعی از فضلاء، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم با نگارش یک نامه پرتاب ماهواره نور را به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از فضلاء، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم با نگارش یک نامه پرتاب ماهواره نور را به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفتند.