یک‌شنبه 1 مهر 1403

سرنوشت جنایتکاران در غزه چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
سرنوشت جنایتکاران در غزه چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود

سخنگوی وزارت خارجه گفت: سرنوشت جنایتکاران در غزه چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: سرنوشت جنایتکاران در غزه چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در ایکس طی یادداشتی نوشت: به روح بلند شهید مجاهد ابراهیم عقیل و همه شهدای گرانقدر راه قدس که در حمله ددمنشانه رژیم تروریستی صهیونیستی به بیروت به شهادت رسیدند، درود و سلام می‌فرستیم. آنان شهدای راه قدس هستند و خون پاک این مجاهدان مخلص، تحقق آرمان آزادی قدس را نزدیک‌تر خواهد کرد، انشاالله.

مقاومت در منطقه در طول سالیان طولانی گذشته از دل طوفان‌های سهمگین عبور کرد و به رغم شهادت و جانبازی بسیاری از مجاهدان، اما رویش‌های جدید و پایداری و تقویت روزافزون جریان‌های مقاومت همواره دشمنان را غافلگیر کرده است.

رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان شریر رژیم اشغالگر قدس به رغم شهادت این بزرگ‌مردان، هرگز به اهداف رذیلانه خود نخواهند رسید.

امروز دفاع مقدس در مقیاس و جغرافیای جدیدی در سطح منطقه در مقابل رژیم جنایت پیشه اسرائیل جاری است که البته سرنوشت این جنایتکاران نیز چیزی جز سرنوشت صدام تبهکار نخواهد بود.

رژیم‌های آمریکا و اسرائیل در طول چند دهه اخیر از کدامیک از معرکه‌های خود علیه محور مقاومت در منطقه پیروز خارج شده‌اند که گمان می‌کنند از معرکه جاری پیروز خارج خواهند شد؟!

دشمنِ زخم خورده و کینه توز، آزموده را مجدداً می‌آزماید، و صد البته نتیجه برای آنان خفت‌بارتر از دوران قبل و آزمون‌های گذشته خواهد بود.

تحقق وعده خداوند بر پیروزی مؤمنان و یاریگران دین خدا حتمی است و ارتش اسلام را از شهادت فرماندهان و افسران و سربازان خود باکی نیست.

وَلَینصُرَنَ اللَهُ مَن ینصُرُهُ اِنَ اللَهَ لَقَوِی عَزِیز

و قطعاً خدا هر کس را که (دین) او را یاری کند، یاری می‌رساند؛ که مسلماً خدا نیرومندی شکست ناپذیر است.

ناصر کنعانی چافی - سخنگوی وزارت امور خارجه