دوشنبه 2 مهر 1403

سرهنگ رازقی: داوطلبان آزمون سراسری تردد‌های خود به مراکز آزمون را مدیریت نمایند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سرهنگ رازقی: داوطلبان آزمون سراسری تردد‌های خود به مراکز آزمون را مدیریت نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رازقی گفت: همت اشرفی هر دو مسیر تردد‌ها روان، همت توانیر در مسیر غرب به شرق قبل از پل توانیر ترافیک متراکم، و در مسیر مخالف وضعیت ترافیکی عادی است همچنین محدوده نصر در مسیر غرب به شرق که معمولا پر ترافیک بود در هر دو مسیر دارای ترافیک عادی و روان است در مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولا متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم. معاون...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رازقی گفت: همت اشرفی هر دو مسیر تردد‌ها روان، همت توانیر در مسیر غرب به شرق قبل از پل توانیر ترافیک متراکم، و در مسیر مخالف وضعیت ترافیکی عادی است همچنین محدوده نصر در مسیر غرب به شرق که معمولا پر ترافیک بود در هر دو مسیر دارای ترافیک عادی و روان است در مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولا متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه زین الدین در محدوده گلزار در مسیر شرق به غرب ترافیک آغاز شده و مشکلی نیست و در محدوده بزرگراه بابایی از محدوده امام علی (ع) در هر دو مسیر و روی پل وضعیت ترافیکی عادی می‌باشد.

وی ادامه داد: بزگراه نواب نیز یکی از محل‌هایی است که امروز در دانگاه امیر کبیر امتحانات کنکور برگزار می‌شود و در این محدوده هم اکنون در مسیر جنوب به شمال ترافیک از قبل از تونل توحید ترافیک را شاهد هستیم که در حال متراکم شدن ترافیک در این محدوده هستیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده تونل توحید نیز از محدوده جنوب بهشمال ترافیک را شاهد هستیم.

سرهنگ رازقی گفت: امروز و فردا در 160 مرکز کنکور برگزار می‌شود و تیم‌های پلییس راهور تهران بزرگ در معابر منتهی و اطراف برگزاری آزمون مستقر هستند و تمهیدات ترافیکی خاصی برای این موضوع اندیشیده شده و پوشش ترافیکی خواهیم داشت و ما نیز آرزوی موفقیت برای داوطلبین عزیز داریم و توصیه می‌شود داوطلبان عزیز آزمون سراسری تردد‌های خود را به مراکز آزمون مدیریت نمایند تا به موقع به محل برسند.

وی افزود: یکی از مشکلات این است که تجمع مقابل مراکز برگزاری آزمون زیاد است و برخی با تاخیر می‌رسند و بدنبال جای پارک هستند و یا اینکه خودروی خود را در همان محل رها می‌کنند تا به آزمون برسند و به مشکلات می‌افزایند و از همین جا مجدد توصیه می‌گردد که به موقع حرکت نمایند و خانواد‌ها از تجمع در خیابان و معابر اصلی و مقابل مراکز برگزاری آزمون اجتناب ورزند چرا که این کار آن‌ها باعث ایجاد ترافیک و به تاخیر افتادن جریان عبور و مرور می‌شوند و همچینین داوطلبان به موقع در محل آزمون حضور یافته و خودروی خود را در جای مناسب پارک دهند.