جمعه 28 اردیبهشت 1403

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «امیررضا شاهانی» به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت علوم، زلفی‌گل در این حکم آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرز‌های دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد؛ صدور احکام نهایی برای برخی از دانشجویان متخلف

امیر رضا شاهانی (زاده تهران_1349) عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با مرتبه علمی استاد در رشته مهندسی مکانیک است. از سوابق مدیریتی و اجرایی دکتر شاهانی می‌توان به مسئولیت‌هایی، چون معاون آموزشی و مدیرکل پژوهش و ارتباط با صنعتدانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، معاون زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش و عضو شورای برنامه ریزی و کمیسیون موارد خاص دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اشاره کرد. وی همچنین محقق برگزیده و استاد برتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر نیز بوده و علاوه بر تالیف کتاب، 110 مقاله پژوهشی نمایه شده دارد که بیشتر آن در نمایه Isi است. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر حسن مزرعه‌شاهی «رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.