چهارشنبه 4 مهر 1403

سعید قمی: رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سعید قمی: رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

سعید قمی مدیر تیم‌های ملی کارگران کشور و سرمربی تیم ملی جودوی کارگری در مورد رقابت‌های انتخابی جودو گفت: مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت دفاع مقدس و سردار شهید احمد کاظمی در دو بخش بانوان و آقایان 19 و 20 مهر به میزبانی هیئت ورزشی و انجمن جودو کارگران استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انجمن جودو کارگران کشور طبق تقویم ارسالی فدراسیون ورزش کارگری هر ساله به طور منظم مسابقات قهرمانی جودو کارگران را طبق آئین نامه و قانون و مقررات فدراسیون ورزش کارگری برگزار می‌کند. این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات جهانی کارگران برگزار می‌شود که از اهمیت بالایی برخوردار است، نفرات برتر اوزان هفت گانه این مسابقات عازم یونان خواهند شد. پس از مشخص شدن نفرات برتر قرار است چند اردو در شهر‌های مختلف برگزار کنیم تا برای حضور در مسابقات جهانی تیم آماده‌ای داشته باشیم. تنها راه حضور در مسابقات جهانی جودو کارگران، حضور در مسابقه قهرمانی کشور در اصفهان است و هیچکس خارج از این مسابقات به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور گفت: برگزاری یک مسابقه از زمانی که یک بخشنامه به استان‌ها ارسال می‌شود و ورزشکاران خود را آماده مسابقات می‌کنند تا زمان مسابقه و کسب مقام و حتی پس از آن، ورزشکاران انرژی مثبتی را به محل کار و خانواده خود می‌فرستند. فدراسیون ورزش کارگری برای ایجاد انگیزه بیشتر قهرمانان نفرات برتر را به مسابقات جهانی کارگران اعزام می‌کند.

قمی افزود: تیم ملی جودو کارگران کشور در سه دوره قبل مسابقات شرکت نموده که توانسته است با شایستگی به مقام قهرمانی دست پیدا کند. تیم ما در ایتالیا سال 2015، لتونی سال 2017 و اسپانیا سال 2019 به عنوان قهرمانی جهان دست یافت، اما در سال گذشته به دلیل کارشکنی سفارت ایتالیا تیم ملی جودو عازم مسابقات جهانی نشد ولی امیدوارم در یونان مسابقات خوبی را به نمایش بگذاریم.